Πριν από δύο χρόνια η Lexus μας σύστησε το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής της, το οποίο ήταν το ήδη γνωστό UX, χωρίς όμως κινητήρα εσωτερικής καύσης. Από τότε έχει φέρει στην ιαπωνική premium εταιρία πάνω από 10.000 πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, εκ των οποίων οι μισές σχεδόν προήλθαν από την Ευρώπη. Έφτασε όμως η στιγμή για μια πρώτη ήπια ανανέωση του ηλεκτρικού UX.

Η σημαντικότερη αλλαγή αφορά την μπαταρία του UX 300e, η οποία πλέον είναι μεγαλύτερης χωρητικότητας φτάνοντας στις 72,8 kWh (από 54.3 kWh). Αυτό, όπως είναι λογικό, έχει ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η αυτονομία, η οποία πλέον ανέρχεται στα 450 χλμ. (από 350 χλμ.). Σημειώστε εδώ ότι με τροχούς 18 αντί 17 ιντσών η αυτονομία μειώνεται ελάχιστα στα 440 χλμ. Η αύξηση της αυτονομία κατά 40% επιτρέπει στο UX 300e, σύμφωνα πάντα με την Lexus, να ταξιδέψει με μια πλήρη φόρτιση από τις Βρυξέλλες στη Φρανκφούρτη και από τη Νίκαια στη Φλωρεντία.

Ο ηλεκτροκινητήρας τώρα του UX 300e παράγει 204 ίππους και 300 Nm ροπής, ενώ με τροχούς 18 και 17 ιντσών, η επίσημη μέση κατανάλωση ενέργειας υπολογίζεται στις 16,7 και 16,9 kWh/100 χλμ. αντίστοιχα. Παράλληλα πραγματοποιήθηκαν στοχευμένες επεμβάσεις από τους μηχανικούς της Lexus στο σύστημα διεύθυνσης και στα αμορτισέρ, ώστε το UX 300e να παρέχει πιο δυναμική αίσθηση στον οδηγό και να αυξηθεί η ακαμψία του αμαξώματος, στην οποία συμβάλει η τοποθέτηση της μπαταρίας στο δάπεδο του οχήματος χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους.

Ενισχυμένη περιγράφεται και η ηχομόνωση της καμπίνας, η οποία σαφέστατα ευνοείται από την αθόρυβη ηλεκτρική λειτουργία του UX 300e. Μια σημαντική αλλαγή εντοπίζουμε και στα ενδότερα του UX 300e, καθώς απέκτησε νέο σύστημα πολυμέσων. Η κεντρική οθόνη είναι πλέον αφής αντικαθιστώντας το touchpad, ενώ είναι τοποθετημένη 143 χλστ. πιο κοντά στον οδηγό για ευκολότερη πρόσβαση. Τη θέση του touchpad στη βάση της κεντρικής κονσόλας παίρνουν τα κουμπιά για τα θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα ή αν δεν υπάρχουν στον εξοπλισμό, ένας μικρός αποθηκευτικός χώρος.

Επιπλέον μεγάλωσε το μέγεθος της οθόνης από 7 σε 8 ίντσες και από 10 σε 12,3 ίντσες αποκτώντας πιο ευκρινή γραφικά, αλλά και υψηλότερη ευκρίνεια. Ο οδηγός μπορεί να δίνει φωνητικές εντολές λέγοντας τη φράση «Hey Lexus», ενώ η συνδεσιμότητα για smartphones επιτυγχάνεται ασύρματα μέσω Apple Car Play και ενσύρματα μέσω Android Auto. Στάνταρ είναι πλέον το σύστημα πλοήγησης μέσω cloud, παρέχοντας πληροφορίες για την κίνηση στους δρόμους σε πραγματικό χρόνο.

Στα ενδότερα βρίσκουμε ακόμα μια θύρα USB και δύο θύρες USB-C. Νέο χρώμα προσφέρεται για τις υφασμάτινες και δερμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων. Το πακέτο «Lexus Safety System+» με τα συστήματα ασφαλείας περιέχει το «Intersection Turning Assist», το «Emergency Steering Assist» και το «Dynamic Radar Cruise Control» με «Curve Speed Reduction». Οι πρώτες παραδόσεις του ανανεωμένου UX 300e στις ευρωπαϊκές αγορές θα ξεκινήσουν τον Μάιο του 2023.

Διαβάστε ακόμη: