Ο Μαξ Φερστάπεν τερμάτισε πρώτος στο ιταλικό Γκραν Πρι, πίσω από αυτοκίνητο ασφαλείας, «χαλώντας» το… πάρτι των «τιφόζι» και φθάνοντας σε ακόμη μία νίκη. Δεύτερος ήλθε ο Σαρλ Λεκλέρκ της Φεράρι, τρίτος ο Τζορτζ Ράσελ της Μερσέντες. Όσον αφορά την κατάταξη των οδηγών, ο Φερστάπεν βρίσκεται στην κορυφή με 335 πόντους. Ακολουθεί ο Σαρλ Λεκλέρκ με 219 και ο Σέρχιο Πέρες με 210.
Στην εκκίνηση του αγώνα, ο Λεκλέρκ κατάφερε να κρατηθεί μπροστά από τον Ράσελ. Την ίδια ώρα, ο Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος εκκινούσε από την 7η θέση, «ανέβαζε» ρυθμό και μόλις στο 4ο γύρο μπόρεσε να περάσει τον οδηγό της Μερσέντες, ώστε να «σκαρφαλώσει» στη δεύτερη θέση.
Στον 12ο γύρο, βγήκε εικονικό όχημα ασφαλείας και το αξιοποίησε η Φεράρι, βλέποντας τον Ολλανδό να πλησιάζει. Ρίσκαρε, περνώντας τον Λεκλέρκ στα πιτς, ώστε να αλλάξει σε μέση γόμα κα να κερδίσει, παράλληλα, χρόνο. Στον 26ο γύρο, ο Μονεγάσκος πέρασε ξανά στην κορυφή, όταν Φερστάπεν και Ράσελ εισήλθαν για τη δική τους αλλαγή.
Στον 33ο γύρο, ο Λεκλέρκ μπήκε για δεύτερο στοπ, ώστε να βάλει ξανά τη μαλακή γόμα και βρέθηκε 20’’ πίσω από τον Ολλανδό της RB. Στον 46ο γύρο, προέκυψε η συγκυρία για μεγάλη «μάχη», με τον Ρικιάρντο να προκαλεί αυτοκίνητο ασφαλείας και τις διαφορές να εκμηδενίζονται.
Ο Φερστάπεν άλλαξε σε μαλακά ελαστικά, ενώ, το ίδιο έκανε και ο Λεκλέρκ και περίμεναν τη μεταξύ τους «μονομαχία». Ωστόσο, η πίστα δεν ήταν έτοιμη εγκαίρως και ο αγώνας ολοκληρώθηκε πίσω από αυτοκίνητο ασφαλείας.
Η φάση του αγώνα εκτυλίχθηκε στον 12ο γύρο, όταν το αυτοκίνητο του Σεμπάστιαν Φέτελ άρχισε να… καπνίζει και έτσι, αναγκάστηκε να σταματήσει, ώστε να εγκαταλείψει, με πρόβλημα στο ERS, σύμφωνα με την Άστον Μάρτιν.
Ο Άλεξ Άλμπον αναγκάστηκε να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση, λόγω σκωληκοειδίτιδας και έτσι, ο Νικ Ντε Φρις τον αντικατέστησε πίσω από το τιμόνι της Γουίλιαμς. Η απόδοση του Ολλανδού ήταν καταπληκτική, καθώς τερμάτισε στην 9η θέση της κατάταξης. Πήρε τους πρώτους βαθμούς στον «παρθενικό» του, κιόλας, αγώνα δείχνοντας για ακόμη μία φορά πως είναι ένα όνομα που θα απασχολήσει τα επόμενα χρόνια.
Μετά το Γκραν Πρι της Ιταλίας, η Φόρμουλα 1 κάνει διάλειμμα τριών εβδομάδων. Συγκεκριμένα, το παγκόσμιο πρωτάθλημα φεύγει από την Ευρώπη και μεταφέρεται στη Σιγκαπούρη, σε μία πίστα πόλης.
Το τριήμερο της δράσης αρχίζει στις 30 Σεπτεμβρίου, με τις ελεύθερες δοκιμές. Το Σάββατο 01 Οκτωβρίου (16:00) θα διεξαχθούν οι κατατακτήριες δοκιμές, ενώ ο αγώνας είναι προγραμματισμένος για την Κυριακή 02 Οκτωβρίου, στις 15:00.
Διαβάστε ακόμη: