Αναμφίβολα, η συνεργασία ανάμεσα στον Λιούις Χάμιλτον και τη Μερσέντες αποτελεί μία εκ των πλέον επιτυχημένων στην ιστορία της Φόρμουλα 1. Οι δύο πλευρές έχουν γνωρίσει πληθώρα επιτυχιών τα τελευταία εννέα χρόνια, ωστόσο, το 2022, η σχέση τους πέρασε από μία πολύ μεγάλη δοκιμασία.

Η αδυναμία της γερμανικής ομάδας να προσφέρει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο στον Βρετανό πιλότο, άλλαξε πλήρως τους στόχους και τις βλέψεις για την εφετινή σεζόν. Μάλιστα, το 2022 είναι η πρώτη χρονιά στην καριέρα του Χάμιλτον στη Φόρμουλα 1, κατά την οποία δεν έχει επικρατήσει σε κανέναν αγώνα, πριν από το καλοκαιρινό διάλειμμα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lewis Hamilton (@lewishamilton)

Το συμβόλαιο του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή ολοκληρώνεται στο τέλος του 2023 και αρκετοί… αναρωτιούνται για το μέλλον του. Το ενδεχόμενο λήξης της συνεργασίας των δύο πλευρών δεν πέρασε ποτέ από το μυαλό του επικεφαλής της Μερσέντες, Τότο Βολφ, ο οποίος έχει απόλυτη πίστη στον οδηγό.

«Όχι, δεν ήμουν ποτέ σε επαφή με κανέναν άλλο οδηγό, εφέτος. Ο Λιούις και εγώ, ακόμη και αν μία σεζόν δεν πήγαινε καλά, θα μέναμε μαζί και την επόμενη χρονιά, έχοντας την ίδια ελπίδα για τη συνέχεια. Τους τελευταίους δύο μήνες, συζητάμε για την προοπτική να είμαστε μαζί άλλα πέντε ή δέκα έτη. Οπότε, δεν υπάρχει καμία αλήθεια σε οιαδήποτε φήμη. Δεν έχω μιλήσει με κανέναν άλλο οδηγό, ώστε να οδηγήσει για εμάς μελλοντικά».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lewis Hamilton (@lewishamilton)

Παρά την απότομη… προσγείωση σε έναν κόσμο όπου δεν μπορεί να διεκδικήσει πρωτάθλημα, ο Χάμιλτον αποδέχθηκε αμέσως τα εφετινά δεδομένα, σύμφωνα με τον κ. Βολφ.

«Σίγουρα, δεν πρόκειται για μία ευχάριστη εμπειρία, αλλά μετά τους πρώτους αγώνες ήταν πραγματικά ξεχωριστός. Συμβιβάσθηκε σε μία κατάσταση όπου πρέπει να φέρει το μονοθέσιο, ξανά στην κορυφή. Ακόμα και όταν επίσης δεν ήμουν στα καλύτερά μου, ο Λιούις ήταν ο πιο θετικός άνθρωπος στο δωμάτιο όπου κάναμε συζητήσεις, έφτιαχνε τη διάθεση όλων ακόμη και αν το μονοθέσιο δεν ήταν εύκολο στην οδήγηση».

Στο πρώτο μέρος της σεζόν, ο Χάμιλτον ανέλαβε ένα πολύ δύσκολο ρόλο στην ομάδα, κάνοντας πολλά πειράματα με το κτίσιμο της W–13 για συλλογή πολύτιμων δεδομένων. Το μικρό παράθυρο λειτουργίας του γερμανικού μονοθεσίου τού έκανε δύσκολη τη ζωή σε πολλούς αγώνες, ενώ η ταλάντωσή του κατά τον εγκάρσιο άξονα στις υψηλές ταχύτητες –από το οποίο υπέφερε– παρ’ ολίγον να τον στείλει στο νοσοκομείο.

Διαβάστε ακόμη:

Ρεύμα: Τα σενάρια για τις νέες επιδοτήσεις της κυβέρνησης

Πόσο κοστίζει να μεγαλώσεις ένα παιδί: Έρευνα το υπολόγισε ακριβώς

Σχολεία: Πώς θα ανοίξουν, μετά τις διακοπές – Τι λένε οι ειδικοί για τα μέτρα