Ο βετεράνος οδηγός έτρεξε στην F1 την περίοδο 1979 – 1982 και μέτρησε 88 συμμετοχές (82 εκκινήσεις) σε Γκραν Πρι, αγωνιζόμενος με τα χρώματα των Ensign, ATS, Theodore, Arrows και Brabham. Μία φορά σημείωσε τον ταχύτερο γύρο και κέρδισε 17 βαθμούς.

Ο Ελβετός μίλησε (και δεν… χαρίστηκε) για τη Σκουντερία και τα πολλά –έως τώρα λάθη– της, που την έχουν φέρει 97 πόντους πίσω από τη RB στη βαθμολογία των κατασκευαστών και παράλληλα, κρατούν τον Σαρλ Λεκλέρκ κατά 80 πόντους πίσω από τον Μαξ Φερστάπεν σε εκείνη των οδηγών.

Φεράρι, Φόρμουλα 1.

«Οι υπεύθυνοι στρατηγικής θα έπρεπε να απολυθούν. Δεν μπορείς παρά να κουνάς το κεφάλι σου, δεδομένου ότι κατορθώνουν να λαμβάνουν ξανά και ξανά τις λανθασμένες αποφάσεις. Θα απέλυσα όλη την ομάδα στρατηγικής. Πως μπορούν να τα κάνουν όλα τόσο λάθος; Είναι απίστευτο», ανέφερε ο κ. Σούρερ, στη γερμανική ιστοσελίδα Formel1.de.

Μάλιστα, κάλεσε και όλους όσοι βρίσκονται στα υψηλότερα κλιμάκια, να παρατηρήσουν ό,τι συμβαίνει και να αναλάβουν δράση. «Κάποιος από τη διοίκηση θα έπρεπε να πει κάτι. Να αναρωτηθεί: “Μα τι κάνουν; Αφού, έχουμε το ταχύτερο μονοθέσιο”».

Στη συνέχεια, ο 70άχρονος απάντησε στο σχόλιο του επικεφαλής της ομάδας – «θρύλου» του μηχανοκίνητου αθλητισμού, Ματία Μπινότο, πως δεν έφταιγε η στρατηγική για την αποκαρδιωτική –για τους Ιταλούς– εξέλιξη του Γκραν Πρι Ουγγαρίας, αλλά το μονοθέσιο.

Φεράρι, Φόρμουλα 1.

«Ναι, φταίει το αυτοκίνητο, αν τού βάλεις τα λάθος ελαστικά. Βρισκόταν στην πρωτοπορία, πριν αρχίσουν λάθη. Ναι, είναι πολύ αργό…», αποκρίθηκε ο Μαρκ Σούρερ, με ειρωνικό ύφος.

Μετά το «κάζο» στο Αζερμπαϊτζάν, ο Σαρλ Λεκλέρκ απάντησε αρνητικά στο ενδεχόμενο έλλειψης εμπιστοσύνης στο επιτελείο, τονίζοντας πως: «κάθε εγκατάλειψη είναι δύσκολη. Δεν είναι η τρίτη στη σειρά, όμως, ειλικρινά και στο Μονακό ένιωσα έτσι. Ήταν η τρίτη απογοήτευση στη σειρά και δεν είναι εύκολο.

Σε ευρύτερο πλαίσιο, είμαι σίγουρος ότι πνευματικά θα είμαι όσο δυνατός ήμουν πριν από πέντε αγώνες που βρισκόμουν στην κορυφή του πρωταθλήματος. Το κίνητρο είναι ακόμη εδώ».

«Πρέπει να λύσουμε το θέμα της αξιοπιστίας, ως ομάδα. Μπορούμε να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα, αρκεί να αντιμετωπίζουμε εκείνα τα ζητήματα. Στους τρεις τελευταίους αγώνες χάσαμε πολλούς βαθμούς· πρέπει να το λύσουμε αυτό», κατέληξε ο 24άχρονος πιλότος.