Μου λένε καλά πληροφορημένες πηγές ότι στο Μαξίμου «τα έχουν χαμένα» από άρνηση – βόμβα για συμμετοχή στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας, πρωτοκλασάτου πολιτικού παράγοντα ο οποίος βρίσκεται πολύ κοντά στον πρωθυπουργό και απολαμβάνει της απεριόριστης εκτίμησης και εμπιστοσύνης του!

Όπως αναφέρουν πηγές εκ των έσω με γνώση σε βάθος των όσων συμβαίνουν στο Μέγαρο Μαξίμου και τις παρυφές του, στον συγκεκριμένο πολιτικό παράγοντα, που ομολογουμένως διαθέτει εμπειρία, εντιμότητα και ηγετικές ικανότητες, προτάθηκε θέση στο ψηφοδέλτιο Επικράτειας (και υπουργική αξιοποίηση μετεκλογικά) ούτως ώστε με την παρουσία του να συμμετάσχει ενεργά στην προεκλογική περίοδο και τη μάχη των μαχών που επίκειται!

Διότι μην ακούτε τον …μηχανισμό, που βγάζει τη Νέα Δημοκρατία να προηγείται 35-28, δηλαδή με 7 μονάδες από τον ΣΥΡΙΖΑ!

Τούτο δεν προκύπτει από πουθενά, αντιθέτως η προεκλογική σύγκρουση προβλέπεται σκληρή με την διαφορά βάσει των κυλιόμενων δημοσκοπήσεων των πρεσβειών να μην ξεπερνά τις 2-3 μονάδες το πολύ!

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο εν λόγω πολύ σοβαρός πολιτικός παράγοντας, που κοσμεί με την παρουσία του το Μαξίμου όσες φορές καλείται να παραθέσει τις γνώσεις και τις συμβουλές του, θα συμμετάσχει στο υπουργικό συμβούλιο μετεκλογικά και θα αποδεχτεί την πρόταση του πρωθυπουργού, υπό την προϋπόθεση ότι η ΝΔ θα σχηματίσει αυτοδύναμη κυβέρνηση (και όχι συνεργασίας) και ότι πρωθυπουργός θα είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης!

«Παίζει» και η Μαρία Γεωργίου, πρόεδρος του Αρείου Πάγου, για υπηρεσιακή πρωθυπουργός

«Παίζει» και η Μαρία Γεωργίου, πρόεδρος του Αρείου Πάγου, για υπηρεσιακή πρωθυπουργός – Δεν έχει «κλειδώσει» το όνομα του Ιωάννη Σαρμά, Προέδρου του Ελεγκτικού Συνεδρίου!

Μπορεί η πολιτική και δημοσιογραφική πιάτσα να θεωρούν δεδομένο την ώρα τούτη το όνομα του Ιωάννη Σαρμά, προέδρου του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τη θέση του υπηρεσιακού πρωθυπουργού, ωστόσο οι εκ των έσω πληροφορίες επισημαίνουν ότι «δεν έχει κλειδώσει», οπότε δεν θα πρέπει να αποκλείουμε τυχόν εκπλήξεις!

Βάσει της παράδοσης και της προϊστορίας, για τη θέση του υπηρεσιακού πρωθυπουργού είθισται να επιλέγεται ο αρχαιότερος των τριών ανωτάτων δικαστηρίων της χώρας, που στην προκειμένη περίπτωση είναι ο κύριος Ιωάννης Σαρμάς πρόεδρος του Ελεγκτικού Συνεδρίου!

Ο υπηρεσιακός πρωθυπουργός θα αναλάβει για το μεταβατικό χρονικό διάστημα που απαιτείται μέχρι να σχηματισθεί κυβέρνηση μετά τις εθνικές εκλογές!

Όπως ακριβώς είχε συμβεί με τον κύριο Πικραμμένο το 2012 και την κυρία Θάνου τον 2015!

Στην προκειμένη περίπτωση ωστόσο, πληροφορίες που απορρέουν από τα άδυτα του Μαξίμου κάνουν λόγο για δεύτερες σκέψεις και για συζητήσεις που γίνονται πλέον στο υψηλότερο επίπεδο, σχετικά με το όνομα της κυρίας Μαρίας Γεωργίου, προέδρου του Αρείου Πάγου!

Η οποία φέρεται ως μια πιθανή λύση – έκπληξη για υπηρεσιακή πρωθυπουργός αντί του θεωρούμενου σίγουρου, βάσει της παλαιότητας Ιωάννη Σαρμά!

Λέτε; Μην το αποκλείετε!

Τι συμβαίνει με την Δικαιοσύνη; «Ελέγχεται» από την Διαπλοκή ο Κ. Τσιάρας; Από τις εξωθεσμικές παρεμβάσεις στον Τζανερίκο, στην προσπάθεια παραγραφής της Folli Follie και το Γ’ Πολιτικό τμήμα του Αρείου Πάγου!

Πολλά και περίεργα συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό στον χώρο της Δικαιοσύνης, με αποκορύφωμα τις εξωθεσμικές παρεμβάσεις στον παραιτηθέντα πρώην Αντιπρόεδρο του Αρείου Πάγου Χρήστο Τζανερίκο, για το κόμμα Κασιδιάρη αλλά και την ύποπτη εξέλιξη με την δίκη της Folli Follie όπου διαπιστώνεται η προσπάθεια παραγραφής του μεγαλύτερου σκανδάλου που συγκλόνισε ποτέ το ελληνικό χρηματιστήριο!

Ταυτοχρόνως η πιάτσα βοά για πολλές, διάφορες και ποικίλες παρεμβάσεις σε πλήθος ανοικτών υποθέσεων, κυρίως στον Άρειο Πάγο, όπου η Πολιτεία νομοθέτησε τη σύσταση και τρίτου πολιτικού τμήματος, με ταυτόχρονη πρόσληψη νέου δικαστικού προσωπικού στο οποίο και θα πρέπει να διευκρινιστεί ποιες δικαστικές υποθέσεις θα ενταχθούν και γιατί προς οριστική επίλυση!

Γιατί στην δικαστική και εισαγγελική αγορά κυκλοφορεί ότι στο νεοσύστατο Γ´πολιτικό τμήμα του Αρείου Πάγου θα ενταχθούν οι ημέτερες υποθέσεις, τα ρουσφέτια και οι υποχρεώσεις, που θα πρέπει να υλοποιηθούν για καλό ή για κακό!

Τι συμβαίνει με την Δικαιοσύνη κύριε Τσιάρα; Σας «ελέγχει» η Διαπλοκή;

Στον «αέρα» τα μεγάλα κατασκευαστικά έργα εξαιτίας της έλλειψης προσωπικού

«Πολυθρόνα για δύο» πλέον οι κατασκευές και τα μεγάλα έργα – Πρωταγωνιστές Ιντρακάτ (εμπεριέχει και την Άκτωρ) και ΓΕΚ Τέρνα, όπως καταδεικνύεται και στον Φράχτη του Έβρου! Μουρμούρες από Αβαξ και Μυτιληναίο…

Δεν χωρεί αμφιβολία ότι η απόκτηση της ΑΚΤΩΡ από την Ιντρακάτ αλλάζει πλήρως τα δεδομένα στον κατασκευαστικό κλάδο, όπου πλέον 2 μεγάλοι όμιλοι είναι οι κυρίαρχοι – πρωταγωνιστές και οι υπόλοιποι δύο τείνουν να περιοριστούν σε ρόλο «κομπάρσου»!

Είναι γεγονός και δεν δύναται να αμφισβητηθεί ότι την ώρα τούτη οι κατασκευές και τα μεγάλα έργα εξελίσσονται σε «πολυθρόνα για δύο», δηλαδή Ιντρακάτ (που εμπεριέχει και Άκτωρα) και ΓΕΚ Τέρνα, γεγονός που κατέστη σαφές και μέσα από την τελευταία ανάθεση του φράχτη του Έβρου, από Μηταράκη και Θεοδωρικάκο, αρχικού προϋπολογισμού 80 εκατ. ευρώ!

Υπό το πρίσμα αυτό τόσο από την Αβαξ, που έχει ωστόσο ρίξει το βάρος στο έργο μαμούθ του Μετρό της Αθήνας προϋπολογισμού 1,8 δις. ευρώ, όσο και από τον Μυτιληναίο (που ποτέ δεν υπήρξε fan των κατασκευών) αρχίζουν να ακούγονται μουρμούρες…

Και να τα βάζουν – σιωπηλώς- κυρίως με τον υφυπουργό Δημοσίων έργων Γ. Καραγιάννη!!!

Επί του προκειμένου τώρα, τα δεδομένα στον κλάδο των κατασκευών φαίνεται να αλλάζουν δραματικά και ουσιαστικά να οδηγούμαστε στο τέλος της εποχής των ισορροπιών, της μοιρασιάς αλλά και των υπερβολικά χαμηλών εκπτώσεων!

Η άτυπη συμφωνία μεταξύ εργολάβων και Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, με τις ευλογίες Μητσοτάκη, Στασινού και λοιπών δυνάμεων, οδηγείται μοιραία σε ένα οριστικό τέλος, καθώς οι κυρίαρχοι του κλάδου θα διεκδικήσουν πλέον εκείνο το κατασκευαστικό αντικείμενο που θεωρούν ότι τους αξίζει και τους αναλογεί και όχι ότι προκύπτει μέσα από την πρώην συμφωνία των 5, που βάσει των εξελίξεων δεν μπορεί πλέον να υφίσταται!

Ωστόσο το ζήτημα που την ώρα τούτη εγείρεται έχει να κάνει με τις μεγάλες εκπτώσεις οι οποίες και πιθανόν θα επιστρέψουν σε περίπτωση που οι εργολάβοι αποφασίσουν να «χτυπήσουν» τα έργα, μετά το σπάσιμο των συμφωνιών που πλέον διαφαίνεται…

Τα Rafale, οι φρεγάτες, οι κορβέτες, οι μίζες, η παρέμβαση της γαλλικής αρχής για το ξέπλυμα, ο Ελληνογάλλος μεγιστάνας και οι φήμες για εμπλοκή επιχειρηματία δήθεν «υπεράνω υποψίας»!

Πώς ξεπλένουν τις μίζες από τα εξοπλιστικά με τα Rafale, τις φρεγάτες και ενδεχομένως τις γαλλικές κορβέτες οι διαμεσολαβητές της δήθεν καλής κοινωνίας!

Τις άγιες αυτές μέρες οι καλοί Χριστιανοί, ιδίως εκείνοι που συνηθίζουν να προσεύχονται όχι σε όποια κι όποια εκκλησία, αλλά στο Οικουμενικό Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως, βρίσκονται όλες αυτές τις ημέρες σε φάση βαθιάς κατάνυξης (!!!), λόγω της αγάπης τους στην «πατρίδα» και την «θρησκεία» (τρομάρα τους!!!), ξεκινώ με ένα κουίζ για πολύ μυημένους:

Πώς ξεπλένουν τις μίζες από τα εξοπλιστικά, οι διαμεσολαβητές της δήθεν καλής κοινωνίας;

Με ποιο τρόπο δηλαδή οι γνωστοί – άγνωστοι μιζαδόροι των Rafale, των φρεγατών και ενδεχομένως και των Γαλλικών κορβετών νομιμοποιούν το βρώμικο χρήμα που προέρχεται από εγκληματικές δραστηριότητες και προμήθειες κάτω από το τραπέζι εις βάρος του Έλληνα φορολογούμενου πολίτη;

Τι λέτε; Θα το βρείτε; Ή να το πάρει η θάλασσα;

ΤΑΙΠΕΔ: Οκτώ επενδυτικά σχήματα στην επόμενη φάση για τη νέα παραχώρηση της Αττικής Οδού

Τα νέα δεδομένα για την Αττική οδό που ανατρέπουν ισορροπίες και συσχετισμούς! Η αποχώρηση των Γάλλων (Ardian) οι επόμενες κινήσεις του Ελλάκτωρα, η συμμαχία της Ιντρακάτ (που απέκτησε και την Άκτωρ) με τους Πορτογάλους (Brisa) και οι ισχυροί παίκτες ΓΕΚ Τέρνα και Macquarie!

Δεν χωρεί αμφιβολία ότι σχετικά με τον διαγωνισμό για την παραχώρηση της Αττικής οδού τα δεδομένα έχουν αλλάξει, μετά από μια σειρά εξελίξεων που έχουν λάβει χώρα κατά το προηγούμενο χρονικό διάστημα!

Κατ’ αρχήν η Γαλλική Ardian, ένα πανίσχυρο και εξειδικευμένο στις υποδομές fund έχει ήδη – εδώ και καμπόσο καιρό- αποχωρήσει από το κοινοπρακτικό σχήμα με Ελλάκτωρ – Αβαξ, τις δύο εταιρίες που διαχειρίζονται την Αττική οδό (συμμετέχει με ένα πολύ μικρό ποσοστό 0,04% η Egis projects) μέχρι τον Οκτώβριο του 2024!

Υπό αυτό το πρίσμα πρέπει να θεωρείται ως λογικό ότι ο Ελλάκτωρ (δια μέσω της Άκτωρ Παραχωρήσεις με την οποία θα συμμετάσχει στον διαγωνισμό) θα αναζητήσει πιθανότατα νέο ισχυρό κοινοπρακτικό σχήμα, από τα ήδη υφιστάμενα, στο οποίο και θα συμμετάσχει!

Το δεύτερο γεγονός που ανατρέπει τα ήδη υπάρχοντα δεδομένα και ισορροπίες έχει να κάνει με την Ιντρακάτ, η οποία αφενός απέκτησε τον Ακτωρα από την Ελλάκτωρ, διαμορφώνοντας έτσι ακόμη πιο καλές σχέσεις με τους μετόχους της, τον Ολλανδό Χόλτερμαν και την οικογένεια Βαρδινογιάννη, ενώ έχει συνάψει συμφωνία με την πολύ ισχυρή και αξιόπιστη πορτογαλική Brisa, που διαχειρίζεται αυτοκινητοδρόμους!

Και καθίσταται αντιληπτό ότι ένα υποθετικό σχήμα Ιντρακάτ – Brisa – Ελλάκτωρ θα αποτελούσε έναν πολύ ισχυρό και αξιόπιστο παίκτη στο κυνήγι της Αττικής οδού, καθώς έτσι θα επιτυγχάνετο μια συμμαχία Χόλτερμαν, Βαρδινογιάννη, Μπάκου, Καυμενάκη, Εξάρχου και Πορτογάλων, που προφανώς διαθέτει αυξημένη πιστοληπτική ικανότητα και δυνατότητα πρόσβασης στο τραπεζικό σύστημα, όσον αφορά έναν διαγωνισμό που θα κριθεί στο «ποιος θα δώσει τα πιο πολλά»!

Την ίδια ώρα πάντως, δύο ακόμη παίκτες εμφανίζονται δυνατοί και ως ισχυροί διεκδικητές της Χρυσοτόκου Όρνιθας των Παραχωρήσεων: Η ΓΕΚ Τέρνα με την First και η απρόβλεπτη και επιθετική Macquarie με τον όμιλο Κοπελούζου!

Όλα τούτα φυσικά υπό την αίρεση ότι ο σχετικός διαγωνισμός του ΤΑΙΠΕΔ θα πραγματοποιηθεί εντός του χρονοδιαγράμματος…

Διαβάστε περισσότερα