Μπορεί το TikTok εντός ολίγων ετών να έχει… «εκτοξεύσει» τη δημοτικότητά του, κάνοντας «θραύση» στη Gen Z, ωστόσο, συγχρόνως έχει κατηγορηθεί για την εγκυρότητα του περιεχομένου που προσφέρει.

Κατά αυτόν τον τρόπο, με τις εκλογές για τη Γερουσία και τη Βουλή των Αντιπροσώπων στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής να βρίσκονται προ των πυλών (θα διεξαχθούν τον Νοέμβριο), η πλατφόρμα πρόκειται να λάβει σειρά από μέτρα, προκειμένου να περιορίσει την πιθανότητα παραπληροφόρησης.

Το παραπάνω επιβεβαίωσε και ο υπεύθυνος για ζητήματα ασφάλειας του TikTok στις Ηνωμένες Πολιτείες, Έρικ Χαν. Η πλατφόρμα, λοιπόν, θα παρέχει έγκυρες πληροφορίες αναφορικά με τις λεγόμενες και ενδιάμεσες εκλογές των επερχόμενων εβδομάδων, ενώ τα αποτελέσματα θα δημοσιοποιούνται σε αυτήν, από το AP.

Προσθέτως, το TikTok θα συνδέεται μέσω συνδέσμων με εκλογικά κέντρα της χώρας, μέσα από δημοσιεύσεις και βίντεο με προεκλογικό υλικό, προερχόμενο από την κυβέρνηση, του υποψήφιους και τα πολιτικά κόμματα.

Παρ’ όλ’ αυτά, ο Έρικ Χαν ξεκαθάρισε πως η πλατφόρμα δεν θα υποστηρίξει πληρωμένο περιεχόμενο μέσω influencers που θα αφορά τις ενδιάμεσες εκλογές.

«Το TikTok απαγορεύει πληρωμένες πολιτικές διαφημίσεις και αυτό περιλαμβάνει και περιεχόμενο για το οποίο οι influencers πληρώνονται για να δημιουργήσουν», επεσήμανε.

Ο κ. Χαν, τόνισε επιπλέον ότι «στο TikTok είμαστε πολύ περήφανοι που οι άνθρωποι έρχονται στην πλατφόρμα για να μοιραστούν τις ιστορίες τους. Όχι μόνο αυτό, αλλά για να μάθουν και εκείνες και άλλων ανθρώπων.

Αυτό περιλαμβάνει συζητήσεις για τρέχοντα γεγονότα που συμβαίνουν τόσο σε όλον τον κόσμο, όσο και τον δικό τους. Όσο ο κόσμος συζητά τέτοιου είδους θέματα, όπως είναι οι εκλογές, είναι δουλειά μας να αντιμετωπίσουμε κάθε ανθρώπινη πρόκληση και να προστατεύσουμε την κοινότητά μας από οιαδήποτε βλάβη», διαβεβαίωσε.

Διαβάστε ακόμη:

Όλο και περισσότερες γυναίκες στην Ελλάδα «γδύνονται» στο OnlyFans – «Μέσα σε λίγες μέρες έβγαλα όσα σε έναν μήνα»

Κρήτη: «Πόζαρε» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με καλάσνικοφ ένας από τους δράστες της επίθεσης στους Γερμανούς τουρίστες

Ρεύμα: Κοντά στα 2 δισ. οι επιδοτήσεις Σεπτέμβριου, αφορούν 6 εκατομμύρια οικιακές παροχές