Στις 14 Μαρτίου, η Μέγκαν Μαρκλ προανήγγειλε την κυκλοφορία του δικού της brand. Παρόλο που δεν αποκάλυψε πολλές λεπτομέρειες, η είδηση έγινε viral, αφήνοντας πολλούς να αναρωτιούνται τι ακριβώς, ετοιμάζει να παρουσιάσει η Δούκισσα του Σάσεξ.

Πράγματι, οι πρώτες αναρτήσεις στο νέο λογαριασμό της επωνυμίας στο Instagram ήταν αρκετά μυστηριώδεις, αφού περιλάμβαναν μόνο ένα λογότυπο με φύλλα χρυσού, το όνομα της εταιρείας, δηλαδή «American Riviera Orchard» και την τοποθεσία, «Montecito». Δεν δημοσιεύτηκε κάποιο δελτίο τύπου, ούτε όμως, είχε προηγηθεί διαφημιστική καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως συνήθως γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις.

Τη στιγμή της ανακοίνωσης, ο λογαριασμός της επωνυμίας απαριθμούσε συνολικά 570.000 ακολούθους, μεταξύ των οποίων ήταν και δύο μεγάλα ονόματα όπως η Ταμάρα Μέλον και η Ελ Μακφέρσον. Επιπλέον, η Μέγκαν κυκλοφόρησε ένα πολύ σύντομο βίντεο διάρκειας, μόλις 16 δευτερολέπτων με jazz μουσική, στο οποίο υπήρχαν στιγμιότυπα με την ίδια να μαγειρεύει στην κουζίνα, να διακοσμεί το σπίτι και να απολαμβάνει την ηρεμία στον κήπο.

Η απροσδόκητη αυτή κίνηση της Μέγκαν με το American Riviera Orchard προσέλκυσε το ενδιαφέρον του κοινού, με το περιοδικό Vogue μάλιστα, να επικοινωνεί με την ομάδα της Μέγκαν προκειμένου να επιβεβαιώσει την νομιμότητα της επωνυμίας. Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το therichest, η επωνυμία αντιπροσωπεύει τον τρόπο ζωής της Μέγκαν, και θα ασχολείται με θέματα που σχετίζονται με την οικογένεια, το μαγείρεμα, τη διασκέδαση και τη διακόσμηση του σπιτιού. Το συγκεκριμένο lifestyle brand αναμένεται να αποφέρει ακόμη και εξαψήφια κέρδη στη Δούκισσα του Σάσεξ μέσα σε λίγες εβδομάδες από την κυκλοφορία του.

Η Μέγκαν έχει, ήδη, υπογράψει συμφωνίες αξίας εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων, συμπεριλαμβανομένης μιας πενταετούς συμφωνίας ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων με το Netflix. Με όλα αυτά τα επιχειρηματικά επιτεύγματα, εκτιμάται ότι η Μέγκαν και ο πρίγκιπας Χάρι αξίζουν περίπου 60 εκατομμύρια δολάρια αυτήν τη στιγμή.

Διαβάστε ακόμη: