Οι μετοχές της L’Oreal υποχώρησαν πάνω από 6% την Παρασκευή, καθώς η γαλλική εταιρεία καλλυντικών έχασε τις προσδοκίες για τις πωλήσεις, “πληγωμένη” από μια απογοητευτική απόδοση στην Ασία στο τέλος του έτους.

Η εταιρεία ανέφερε αύξηση 6,9% στις πωλήσεις του δ’ τριμήνου μετά το κλείσιμο της αγοράς την Πέμπτη, σημειώνοντας επιβράδυνση στην ανάπτυξη σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.

Οι πωλήσεις ανήλθαν συνολικά στα 10,6 δισεκατομμύρια ευρώ, αντίθετα από τις προσδοκίες για 10,9 δισεκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με συναινετικές εκτιμήσεις που επικαλείται η Barclays.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε όλες τις περιοχές εκτός από τη Βόρεια Ασία, όπου μειώθηκαν κατά 6,2% στα 2,97 δισ. ευρώ.

Παρόλο που η κινεζική αγορά ήταν απογοητευτική το 2023, η απόδοσή της ήταν «αρκετά θετική» τον Ιανουάριο, σύμφωνα με τον CEO, Nicolas Hieronimus.

“Δεν περιμένουμε ότι η κινεζική αγορά να είναι ιδιαίτερα δυναμική στο α’ εξάμηνο. Είμαστε πιο φιλόδοξοι για το β’ εξάμηνο”, σημείωσε.

Η L’Oreal εξακολούθησε να ξεπερνά την κύρια αντίπαλό της Estee Lauder, οι πωλήσεις της οποίας μειώθηκαν συνολικά κατά 8% το ίδιο τρίμηνο.

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία σχεδιάζει να αγοράσει ξανά μετοχές της τάξης των 500 εκατομμυρίων έως 750 εκατομμυρίων ευρώ, δήλωσε στους αναλυτές ο Οικονομικός Διευθυντής Christophe Babule, ενώ είναι έτοιμη να υπογράψει συμφωνία με την high-end label μόδας Miu Miu για προϊόντα ομορφιάς.

Μάλιστα, επισημαίνει ότι αναμένονται να κυκλοφορήσουν τα πρώτα αρώματα το 2025 στο πλαίσιο της συμφωνίας, η οποία περιλαμβάνει τη δημιουργία, την ανάπτυξη και τη διανομή προϊόντων ομορφιάς.

Διαβάστε ακόμη: