Η L’Oreal SA ανακοίνωσε την εξαγορά πλειοψηφικού μεριδίου στη βρετανική εταιρεία περιποίησης δέρματος Medik8, επιδιώκοντας να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της στη ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά του skincare. Η συμφωνία, σύμφωνα με τους Financial Times, αποτιμάται κοντά στο 1 δισ. ευρώ (1,14 δισ. δολάρια), αν και οι επίσημοι οικονομικοί όροι δεν αποκαλύφθηκαν.

Η εταιρεία ιδιωτικών κεφαλαίων Inflexion, που απέκτησε τη Medik8 το 2021, θα διατηρήσει μειοψηφική συμμετοχή, ενώ η υφιστάμενη διοικητική ομάδα θα παραμείνει στη θέση της. Ο ιδρυτής της Medik8, Έλιοτ Άιζακς, θα διατηρήσει τη θέση του στο διοικητικό συμβούλιο.

Η Medik8, με έδρα βόρεια του Λονδίνου, ιδρύθηκε το 2009 και έχει αποκτήσει φήμη χάρη στα αντιγηραντικά προϊόντα της, όπως ο ορός Crystal Retinal 6 με βιταμίνη Α, που διατίθεται προς £69 και πωλείται από καταστήματα όπως τα Sephora στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η μάρκα θα ενταχθεί στην πολυτελή κατηγορία προϊόντων της L’Oreal, διευρύνοντας τις επιλογές της σε skincare προϊόντα με διαφορετικά επίπεδα τιμών.

Ο επικεφαλής της luxury division, Σιρίλ Σαπιούι, υπογράμμισε πως η τιμολογιακή προσβασιμότητα της Medik8 καθιστά τη συμφωνία ιδιαίτερα ελκυστική, ειδικά σε σχέση με brands όπως η SkinCeuticals, η οποία βρίσκεται στη dermatological beauty unit της εταιρείας και στοχεύει σε υψηλότερα εισοδηματικά στρώματα.

Στρατηγική επέκτασης στον τομέα skincare

Η συγκεκριμένη εξαγορά έρχεται σε συνέχεια της στρατηγικής που ακολουθεί η L’Oreal τα τελευταία χρόνια για ενίσχυση της παρουσίας της στο skincare, με γνώμονα τη δυναμική που προσφέρουν τα social media — και ειδικά το TikTok — στην εμπορική επιτυχία προϊόντων περιποίησης δέρματος.

Η dermatological beauty unit ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μονάδα της L’Oreal το 2024, περιλαμβάνοντας μάρκες όπως CeraVe και Vichy, ενώ το 2023 η εταιρεία είχε προχωρήσει στην εξαγορά της αυστραλιανής Aesop, ενισχύοντας την πολυτελή κατηγορία προϊόντων της.

Παρά τη βραχυπρόθεσμη πίεση στις μετοχές της εταιρείας λόγω επιβράδυνσης σε ΗΠΑ και Κίνα το 2024, η μετοχή της L’Oreal έχει ανακάμψει περίπου 11% από τις αρχές του 2025, ενώ η εταιρεία ανακοίνωσε ισχυρές πωλήσεις στο πρώτο τρίμηνο, κυρίως λόγω της αυξημένης ζήτησης σε premium μακιγιάζ και αρώματα.

Διαβάστε ακόμη: