H Citroen C4 μπορεί να διαθέτει και ηλεκτρική έκδοση, ωστόσο δεν είχε μέχρι σήμερα στην γκάμα της υβριδική έκδοση, όπως η C5.

Το υβριδικό σύνολο ήταν αυτό που έλειπε από την γκάμα των C4 και C4X, καθώς εκτός από τις ηλεκτρικές e-C4, το γαλλικό crossover διαθέτει και βενζινοκίνητα, αλλά και diesel σύνολα.

Το υβριδικό σύνολο των 48 Volt των νέων εκδόσεων, αποτελείται από το τρικύλινδρο μοτέρ των 1.2 λίτρων, με ισχύ 136 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW, με την κίνηση να μεταφέρεται στους τροχούς μέσω αυτόματου, εξηλεκτρισμένου, κιβωτίου έξι σχέσεων διπλού συμπλέκτη.

Με το υβριδικό σύστημα οι C4 και C4X μπορούν να κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι για το 50% των αστικών μετακινήσεων σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία, μειώνοντας έτσι τη συνολική κατανάλωση καυσίμου κατά 20% ή κατά 1 λίτρο/100χλμ.

Τα δύο μοτέρ έχουν τη δυνατότητα ξεχωριστής ή παράλληλης λειτουργίας, ενώ στις έντονες επιταχύνσεις, ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει επιπλέον ισχύ 12 ίππων, για ακόμα καλύτερες επιδόσεις και επιταχύνσεις εν κινήσει. Η μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα φορτίζει και κατά το φρενάρισμα, αλλά και στις κατηφόρες.

Η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού, ώστε να μην μειωθεί ο όγκος του χώρου αποσκευών, αλλά και για την καλύτερη κατανομή του βάρους. Το δε αυτόματο κιβώτιο, ενσωματώνει τον εναλλάκτη και τον ηλεκτροκινητήρα, σε μία ενιαία και συμπαγή μονάδα, ώστε να τοποθετηθεί μαζί με τον κινητήρα στο μπροστινό μέρος.

Με τις υβριδικές C4 και C4X, η Citroen δίνει τη δυνατότητα στους οδηγούς να κάνουν ένα βήμα προς την ηλεκτροκίνηση, χωρίς ωστόσο να έχουν το άγχος της φόρτισης, αλλά να μπορούν να κινηθούν οικονομικά και οικολογικά εντός πόλης.

Οι τιμές των νέων εκδόσεων στη Γαλλία ξεκινούν από τα 33.200 ευρώ για την απλή C4 και τα 33.900 ευρώ για την Χ, με τις πρώτα αυτοκίνητα να παραδίδονται την προσεχή άνοιξη.

Διαβάστε ακόμη: