Η υποψήφια βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Θεανώ Φωτίου, αναφέρθηκε στην κατάργηση της ελάχιστης βάσης εισαγωγής για τα ΑΕΙ που υπόσχεται ο ΣΥΡΙΖΑ, αναγνωρίζοντας ότι η εισαγωγή των παιδιών στα πανεπιστήμια θα γίνεται «αβέρτα».

Συγκεκριμένα, η κυρία Φωτίου, μιλώντας στο Action24, αρχικά ξεκαθάρισε ότι στόχος μιας κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ είναι να διατηρηθεί και να ενισχυθεί το άρθρο 16 του Συντάγματος λέγοντας ότι «δεν πρόκειται να δώσουμε 40.000 παιδιά του ελληνικού λαού με την ελάχιστη βάση εισαγωγής στα κολέγια για να αυξάνει το εισόδημα τον κολεγιαρχών».

«Τεράστιο κακό ότι άφησε 40.000 παιδιά απ’ έξω» είπε για τα αποτελέσματα των περυσινών πανελλαδικών εξετάσεων για να προσθέσει «την επόμενη που θα εκλεγούμε και θα γίνουμε κυβέρνηση τα παιδιά θα μπουν στα πανεπιστήμια».

Στο σημείο αυτό ερωτήθηκε από τον συνδαιτημόνα της, βουλευτή της ΝΔ Δημήτρη Μαρκόπουλο, «Αβέρτα με μηδέν;», για να  απαντήσει: «αβέρτα γιατί όλοι ξέρουν πολύ καλά ότι όταν μια χρονιά βάζουν δύσκολα θέματα τα παιδιά παίρνουν 7 – 8».

Αναλυτικά ο διάλογος:

Μαρκόπουλος: Αβέρτα με μηδέν;

Φωτίου: Αβέρτα γιατί όλοι ξέρουν πολύ καλά ότι όταν μια χρονιά βάζουν δύσκολα θέματα τα παιδιά παίρνουν 7 – 8.

Μαρκόπουλος: Αβέρτα με λευκή κόλλα. Πανεπιστημιακός λαϊκισμός

Κακούσης (δημοσιογράφος): Την παρασύρατε με το «αβέρτα» το είπατε και το επανέλαβε.

Φωτίου: Σας ειρωνεύομαι και το ξέρετε.

Μαρκόπουλος: Δεν πειράζει και εγώ γελάω με αυτά που λέτε.

Φωτίου: Το αβέρτα είναι μια βλακεία.

Μαρκόπουλος: Την είπατε όμως άρα λέτε βλακείες τότε. Είπε ότι θα μπαίνουν αβέρτα

Φωτίου: Σας ειρωνεύτηκα με το αβέρτα

Εν συνεχεία απέναντι στα καυστικά σχόλια που ακούστηκαν για την τοποθέτησή της η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ υποστήριξε ότι ειρωνεύεται και ότι τα περί «αβέρτα είναι μια βλακεία».

Παρά ταύτα, η Θεανώ Φωτίου επέμεινε στην κατάργηση της ελάχιστης βάσης εισαγωγής, ενώ στο ερώτημα πως θα δοθεί αυτή η δυνατότητα να μπει κάποιος στο πανεπιστήμιο όταν γράφει βαθμό τρία, ισχυρίστηκε ότι υπάρχουν μελέτες «που δείχνουν πως δεν συνδέεται η εισαγωγή ενός ανθρώπου στο πανεπιστήμιο με το πόσο καλός επιστήμονας θα γίνει».

Διαβάστε περισσότερα