Ραγδαίες εξελίξεις παρατηρούνται στον τομέα των Δημοσίων έργων και ειδικότερα των εμβληματικών παραχωρήσεων της χώρας, καθώς μετά από ζυμώσεις, παρασκηνιακές συζητήσεις, άνωθεν πολιτικές παρεμβάσεις και πρωτοβουλίες τρίτων που αναλήφθηκαν, οι «εργολάβοι» – και όχι μόνον- της χώρας αλλά και οι ξένοι που εμπλέκονται, φέρεται να κατέληξαν σε «συμφωνία πακέτο» για τις παραχωρήσεις της Εγνατίας οδού, του ΒΟΑΚ και της Αττικής οδού!
Είναι γνωστό άλλωστε ότι μεταξύ Γ. Περιστέρη και Ευαγγ. Μυτιληναίου είχαν υπάρξει προσπάθειες με τη σύμφωνη γνώμη της πολιτικής ηγεσίας να τα βρουν μεταξύ τους για τον ΒΟΑΚ, ο διαγωνισμός του οποίου δημοπρατήθηκε πέρυσι τον Μάιο πριν τις εκλογές και ακόμη δεν έχει ανοίξει, ενώ στη συνέχεια υπήρξαν δύο συναντήσεις των πανίσχυρων εργολάβων της χώρας στο Μαξίμου, την πρώτη με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και τη δεύτερη με τον υφυπουργό Γιάννη Μπρατάκο!
Πάντως την ώρα τούτη οι πληροφορίες λένε πως μετά την κεντρική συμφωνία που παρασκηνιακά επετεύχθη, με τη σύμφωνη γνώμη της κυβέρνησης, αναμένεται να ανοίξουν σύντομα οι οικονομικές προσφορές για τον ΒΟΑΚ!
Παράλληλα όπως αποκάλυψαν Radar και Axianews, μεταξύ του Γ. Περιστέρη και της Vinci «είχαν πέσει γέφυρες» επικοινωνίας, προκειμένου να αποσυρθούν οι προσφυγές των Γάλλων στο ΣτΕ για την Αττική οδό, ενώ στο τραπέζι έπεσε το ενδεχόμενο συμμετοχής της Vinci μαζί με την ΓΕΚ Τέρνα που κέρδισε τον διαγωνισμό, στην νέα εποχή της διαχείρισης της Αττικής οδού που διανοίγεται, με ποσοστό όπως ακούγεται της τάξης του 30%!
Μια συμφωνία win win πέραν πάσης αμφιβολίας που εξυπηρετεί για διαφορετικούς λόγους – χρηματοοικονομικούς και όχι μόνον- και τις δύο πλευρές!
Την ίδια στιγμή η τελική ετυμηγορία του ΣτΕ για την Εγνατία οδό, μετά την απόρριψη των προσφυγών, άνοιξε τον δρόμο για την υπογραφή της σύμβασης μεταξύ ΓΕΚ Τέρνα – ΤΑΙΠΕΔ, γεγονός που «βάζει μπρος» πλέον την κεντρική συμφωνία μεταξύ όλων των εμπλεκομένων μερών στις παραχωρήσεις, δηλαδή Μυτιληναίου, Περιστέρη, Vinci, Άκτωρ Παραχωρήσεις και Ιντρακάτ – της οποίας ο ρόλος αναδεικνύεται ως κομβικός– που κατά τις πληροφορίες όχι μόνο θα εκτελέσει το κατασκευαστικό αντικείμενο , αλλά διαθέτει και ποσοστά στις παραχωρήσεις, όπως στον ΒΟΑΚ για παράδειγμα!