Πάνω από 1 εκατομμύριο Έλληνες έχουν πλέον λογαριασμό στη Revolut, η οποία -παρότι πέτυχε αυτό το ορόσημο μέσα σε σχεδόν έξι χρόνια- εκτιμά αφενός ότι μέχρι το 2026 θα έχει περάσει και το κατώφλι των 2 εκατομμυρίων πελατών, αφετέρου ότι για μια μεγάλη μερίδα αυτών θα καταστεί ο βασικός τραπεζικός λογαριασμός.

Η εταιρεία, η οποία κατέχει τραπεζική άδεια στη Λιθουανία από το 2022, βασίζει τις προβλέψεις αυτές στην αλλαγή της στάσης των Ελλήνων απέναντι στη Revolut.

Το 2018 άρχισε να προωθείται ως η εφαρμογή «για τις διακοπές», λόγω των εύκολων πληρωμών στο εξωτερικό και της άμεσης μετατροπής σε άλλα νομίσματα με ισοτιμία σε πραγματικό χρόνο.

Τώρα, όμως, φαίνεται πως έχει μπει στις καθημερινές συναλλαγές των Ελλήνων.

Γιατί οι Έλληνες ανοίγουν λογαριασμό στη Revolut

Και οι λόγοι είναι τρεις. Πρώτον, παρατηρείται σαφής στροφή προς τη χρήση κάρτας και ψηφιακού πορτοφολιού.

Ενδεικτικά, ο αριθμός των πληρωμών με κάρτα Revolut στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 67% το 2023 έναντι του 2022, ενώ οι μεταφορές χρημάτων υπερδιπλασιάστηκαν, με αύξηση 107% στο ίδιο διάστημα.

Το πιο σημαντικό είναι ότι από τις συνολικές συναλλαγές, το 65-70% γίνεται εντός Ελλάδας.

Δεύτερον, οι Έλληνες στράφηκαν στη Revolut λόγω των μηδενικών χρεώσεων σε διάφορες ψηφιακές υπηρεσίες, όπως τις άμεσες πληρωμές P2P και τις μεταφορές χρημάτων εντός του Ενιαίου Χώρου Πληρωμών (SEPA). Παράλληλα, εξαιτίας έλλειψης των παγίων εξόδων που έχουν οι παραδοσιακές τράπεζες, όπως η συντήρηση χώρων γραφείων, η Revolut μπορεί να προσφέρει προϊόντα πιο ελκυστικά στην αγορά.

Τρίτον, η δημοτικότητα της Revolut στην Ελλάδα αποδίδεται στην εύκολη χρήση της εφαρμογής και την καινοτομία των προϊόντων της καθώς χρειάζεται 8 λεπτά για να ανοίξεις έναν λογαριασμό.

Αξιοσημείωτο είναι το ενδιαφέρον που δείχνουν οι Έλληνες στους ευέλικτους λογαριασμούς, οι οποίοι επενδύουν τις αποταμιεύσεις τους σε διεθνή ομολογιακά αμοιβαία κεφάλαια.

Περίπου το 10% των Ελλήνων χρηστών έχει ανοίξει τέτοιο λογαριασμό με μέσο ποσό καταθέσεων 2.500 ευρώ.

Τελικά, ο μέσος πελάτης της Revolut στην Ελλάδα είναι 35 ετών, ζει σε μεγάλη πόλη, ταξιδεύει συχνά και χρησιμοποιεί την εφαρμογή κυρίως για πληρωμές και για την αποστολή και λήψη χρημάτων.

Η εταιρεία φαίνεται να πιστεύει πολύ στην προώθηση «από στόμα σε στόμα» για την επέκτασή της και σε κοινό μεγαλύτερης ηλικίας.

Η Revolut θέλει να γίνει «ντόπια»

Πλέον η Ελλάδα είναι ανάμεσα στις χώρες, όπου η Revolut έχει τη μεγαλύτερη διείσδυση, καθώς και μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές της στην Ευρώπη.

Επόμενος στόχος της εταιρείας, είναι να γίνει πιο «ντόπια». Εξού και η διοίκησή της εξετάζει τις μεταφορές μέσω iris, αλλά και κάποιες καμπάνιες, ώστε να γίνει πιο σχετική με την ελληνική αγορά.

Στο μεταξύ, σκοπεύει να λανσάρει καινούργια προϊόντα γύρω από τις επενδύσεις, την αποταμίευση και τις καθημερινές συναλλαγές με κάρτα.

Μέχρι το τέλος του έτους υπολογίζει πως θα φτάσει το 1,5 εκατομμύριο πελάτες και μέσα σε περίπου δύο χρόνια τα τα 2 εκατομμύρια.

Απώτερος στόχος για την εφαρμογή είναι να καταστεί ο βασικός λογαριασμός των Ελλήνων.

Στο πλαίσιο αυτό, θα ξεκινήσει μέσα στις επόμενες εβδομάδες πιλοτικό πρόγραμμα κινήτρων για μισθοδοσία μέσω της εφαρμογής και θα διαφημιστούν τα εργαλεία για βελτιστοποίηση της διαχείρισης του προϋπολογισμού.

Διαβάστε ακόμη: