Η United Auto Workers και η General Motors συμφώνησαν σε μια συμφωνία που θα θέσει τέλος στις συλλογικές διαπραγματεύσεις μεταξύ του συνδικάτου και των αυτοκινητοβιομηχανιών του Detroit μετά από περισσότερες από έξι εβδομάδες στοχευμένων απεργιών στις ΗΠΑ, δήλωσαν πηγές στο CNBC.
Η GM είναι η τελευταία αυτοκινητοβιομηχανία του Detroit που έφτασε σε συμφωνία με την ένωση μετά από ιστορικά αμφιλεγόμενες συνομιλίες.
Δύο πηγές που γνωρίζουν τις συνομιλίες GM -UAW ανέφεραν ότι οι διαπραγματεύσεις έγιναν χθες το βράδυ και νωρίς το πρωί για να επιτευχθεί συμφωνία.
Εκπρόσωποι της UAW και της GM αρνήθηκαν να σχολιάσουν τη Δευτέρα.
Ford Motor ήταν ο πρώτος που έφτασε σε δοκιμαστική συμφωνία με το σωματείο, την Τετάρτη, και ακολούθησε συμφωνία με τη μητρική της Chrysler, Stellantis το Σάββατο.
Οι δοκιμαστικές συμφωνίες διάρκειας τεσσάμισι ετών πρέπει να επικυρωθούν από τα μέλη κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας.
Τα κύρια οικονομικά στοιχεία των συμφωνιών, όπως οι αυξήσεις μισθών κατά 25%, διαμορφώθηκαν από την αρχική συμφωνία της Ford.
Οι αυξήσεις και τα επιδόματα ενισχύουν σωρευτικά τον ανώτατο μισθό σε περισσότερα από 40 δολάρια την ώρα, συμπεριλαμβανομένης μιας αύξησης 68% για αρχικούς μισθούς σε πάνω από 28 δολάρια την ώρα, ανέφερε το συνδικάτο για τις συμφωνίες Ford και Stellantis .
Αυτές οι συμφωνίες αποκατέστησαν επίσης προσαρμογές στο κόστος ζωής, μείωσαν την οκταετή πορεία προς τους μέγιστους μισθούς σε τρία χρόνια και επέτρεψαν το δικαίωμα απεργίας για το κλείσιμο εργοστασίων, μεταξύ άλλων σημαντικά ενισχυμένων οφελών.
Πηγές είπαν στο CNBC ότι η συμφωνία της GM ταιριάζει με αυτές τις βελτιώσεις.
Οι απεργίες στοίχισαν συλλογικά τη GM, τη Ford και Stellantis δισεκατομμύρια δολάρια σε χαμένη παραγωγή.
Η Ford είπε την Πέμπτη ότι η απεργία του συνδικάτου του κόστισε 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια και η συμφωνία, εάν επικυρωθεί από τα μέλη, θα αυξήσει το κόστος εργασίας κατά περίπου 850 έως 900 δολάρια ανά όχημα που παράγεται.
Η GM είπε την Τρίτη ότι η απεργία της κόστισε περίπου 800 εκατομμύρια δολάρια.