Η Ford Motor την Πέμπτη δεν κατάφερε να συνατήσει τις προσδοκίες της Wall Street για τα οικονομικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου , καθώς αναδιαρθρώνει τις δραστηριότητές της και ανασυγκροτείται μετά το τέλος μιας σχεδόν έξι εβδομάδων απεργίας των εργαζομένων στις ΗΠΑ που συνολικά κόστισε στην εταιρεία 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια.

Οι μετοχές της αυτοκινητοβιομηχανίας υποχώρησαν περίπου 4% στις συναλλαγές μετά το κλείσιμο της αγοράς.

Λόγω της διακοπής εργασίας από το σωματείο United Auto Workers, το οποίο ολοκληρώθηκε την Τετάρτη με μια δοκιμαστική συμφωνία, η εταιρεία έβγαλε την προηγουμένως ανακοινωθείσα καθοδήγηση οικονομικών αποτελεσμάτων που περιελάμβανε προσαρμοσμένα κέρδη μεταξύ 11 και 12 δισεκατομμυρίων δολαρίων και προσαρμοσμένη ελεύθερη ταμειακή ροή 6,5 έως 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Πριν από τις απεργίες, που ξεκίνησαν στις 15 Σεπτεμβρίου, η εταιρεία ήταν «έτοιμη» να ανταποκριθεί στα κέρδη της, δήλωσε ο Οικονομικός Διευθυντής John Lawler.

Τα χαμηλά αποτελέσματα της Ford έρχονται δύο ημέρες μετά την αντίπαλη General Motors ξεπέρασε τις προσδοκίες της Wall Street για το τρίτο τρίμηνο αναφέροντα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή 2,28 $ και έσοδα 44,13 δισεκατομμύρια δολάρια.

Οι παραδοσιακές επιχειρηματικές δραστηριότητες της Ford, γνωστές ως Ford Blue, κέρδισαν 1,72 δισεκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια του τριμήνου, ενώ η εμπορική της επιχείρηση Ford Pro κέρδισε 1,65 δισεκατομμύρια δολάρια. Η μονάδα ηλεκτρικών οχημάτων Model e σημείωσε ζημιά 1,33 δισεκατομμυρίων δολαρίων την περίοδο Ιουλίου έως Σεπτεμβρίου.

Ο Lawler είπε ότι η εταιρεία θα καθυστερήσει περίπου 12 δισεκατομμύρια δολάρια σε επενδύσεις EV που είχαν ανακοινωθεί προηγουμένως, συμπεριλαμβανομένης της αναβολής της κατασκευής εργοστασίου μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων στο Κεντάκι. Προχωρά ακόμη με ένα νέο εργοστάσιο και πανεπιστημιούπολη ηλεκτρικών οχημάτων στο δυτικό Τενεσί που ονομάζεται Blue Oval City.

Η ζήτηση ήταν χαμηλότερη από το αναμενόμενο για τα οχήματα εν μέσω αυξανόμενου κόστους πρώτων υλών και εργασίας καθώς και της πίεσης τιμών που προκαλείται από την Tesla ηγέτη των EV.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες του Ντιτρόιτ πραγματοποιούν συνεχείς απεργίες από μέλη της UAW μετά την αποτυχία του συνδικάτου και των εταιρειών να καταλήξουν σε δοκιμαστικές συμφωνίες εργασίας έως την προθεσμία στις 14 Σεπτεμβρίου για συμβάσεις που καλύπτουν 146.000 εργαζόμενους.

Διαβάστε ακόμη: