H Ford μάς είχε ενημερώσει μήνες πριν, ότι «γράφει» τους τίτλους τέλους για το Fiesta, ενώ το πλήρωμα του χρόνου έφτασε για το μικρό μοντέλο της μπλε οβάλ εταιρείας.
Στις 7 Ιουλίου λοιπόν, η παραγωγή του δημοφιλούς Fiesta τερματίστηκε οριστικά. Για την ιστορία να πούμε ότι το Fiesta αφήνει πίσω του κληρονομία 7 γενιές μοντέλων, 47 χρόνια καριέρας και σχεδόν πάνω από 18 εκατομμύρια πωλήσεις.
Σύμφωνα με πληροφορίες τα δυο τελευταία Fiesta που θα κατασκευαστούν δεν θα πωληθούν. Το ένα θα παραμείνει στην ιδιοκτησία της Ford και, ποιος ξέρει, ίσως πάρει τη θέση που του αξίζει σε κάποιο μουσείο, ενώ το άλλο θα ενταχθεί στον στόλο πολιτιστικής κληρονομιάς της Βρετανίας, καθώς είχε σημειώσει μεγάλη εμπορική επιτυχία στη συγκεκριμένη αγορά. Με συνολικά σχεδόν 5 εκατομμύρια πωλήσεις το Fiesta ήταν το best seller μοντέλο της βρετανικής αγοράς από το 2009 μέχρι και το 2020.
Ποιοι είναι οι λόγοι, όμως, που ανάγκασαν τη Ford να «σκοτώσει» το Fiesta; Αρχικά η επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστη την κατηγορία του Fiesta, φέρνοντας σημαντικές απώλειες. Επίσης το Fiesta πρέπει να παραδώσει τη θέση του στο εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία της Γερμανία σε ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο. Σημειώνεται ότι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα που θα κατασκευάζεται στην Κολωνία θα είναι το νέο Explorer, ενώ θα ακολουθήσει ένα νέο ηλεκτρικό σπορ crossover.
Εκτιμάται ότι έμμεσος αντικαταστάτης του Fiesta θα χριστεί το ηλεκτρικό Puma, με το οποίο άλλωστε έχουν αρκετά κοινά μέρη. Το επίπεδο εξηλεκτρισμού του Fiesta έφτανε μέχρι τις ήπιες υβριδικές του εκδόσεις.
Διαβάστε περισσότερα
- Δήμαρχος Λαυρεωτικής: Έχουν καεί πάνω από 30.000 στρέμματα σε Κουβαρά, Λαγονήσι, Ανάβυσσο, Σαρωνίδα
- O κάθε πικραμένος νομίζει ότι μπορεί να γίνει πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
- Όλο το σχέδιο απάτης της Ellington εις βάρος της Attica Bank
- Ποιοι έστησαν τη μεγάλη απάτη με την καμένη περιοχή στην Αργολίδα, που έχει κηρυχθεί αναδασωτέα