Μπορεί οι προσφορές των κοινοπραξιών ΓΕΚ Τέρνα – Egis και Vinci- Μυτιληναίος – Αβαξ για τον διαγωνισμό παραχώρησης για 35 χρόνια της Εγνατίας οδού και των τριών κάθετων οδικών αξόνων να υποβλήθηκαν την πρωταπριλιά, ωστόσο ακόμη δεν έχουν αποσφραγιστεί και η διαδικασία παίρνει συνεχείς παρατάσεις.
Μετά βεβαιότητας άνοιγμα προσφορών δεν θα υπάρξει πριν εκδικαστεί η κυρία προσφυγή στο ΣτΕ της Άκτωρ Παραχωρήσεις, η οποία μετά την απόσυρση από τη διαδικασία της καναδικής Roadis δεν υπέβαλε εμπρόθεσμα προσφορά, ενώ το αίτημα νέας παράτασης της διαδικασίας που υπέβαλε εκ των υστέρων δεν έγινε δεκτό από το ΤΑΙΠΕΔ!
Η προσφυγή θα συζητηθεί στο ΣτΕ στις 10 Μαΐου και στο ΤΑΙΠΕΔ στο μεταξύ διενεργούν προσυμβατικό έλεγχο, εξετάζουν δηλαδή αν οι προσφορές που υποβλήθηκαν συνάδουν στη τυπικό σκέλος με τις διατάξεις της προκήρυξης.
Στην πιάτσα πάντως οι καλά γνωρίζοντες υποστηρίζουν ότι προβάδισμα στη διαδικασία έχει η Κοινοπραξία της ΓΕΚ Τέρνα, καθώς ο Γ. Περιστέρης ως γνώστης της δουλειάς και των διαγωνιστικών διαδικασιών στην Ελλάδα ειναι εκείνος που θα έχει κοστολογήσει κατάλληλα την πρόταση ούτως ώστε να είναι ανταγωνιστικός.
Από την άλλη πλευρά ωστόσο η Vinci ως μεγαλύτερος μέτοχος της κοινοπραξίας με 50% θα είναι εκείνη που θα έχει προφανώς κοστολογήσει το έργο και θα έχει λάβει τις τελικές αποφάσεις.
Επειδή λοιπόν η κοστολόγηση θα έχει γίνει από τους Γάλλους και όχι τον Μυτιληναίο ή τον Ιωάννου, που ως Έλληνες εργολάβοι ξέρουν καλά μέχρι πόσο μπορούν να χτυπήσουν μια δουλειά για να την πάρουν, εικάζεται ότι θα είναι συντηρητική, χωρίς βεβαίως να αποκλείονται οι εκπλήξεις που στους κλειστούς διαγωνισμούς άλλωστε είναι συνήθεις!
Για την ιστορία πάντως, οι πληροφορίες λένε ότι στον εν λόγω διαγωνισμό βάσει της προκήρυξης επιτρέπεται η διεύρυνση της κοινοπραξίας που θα κερδίσει και θα αναδειχθεί ανάδοχος. Και στην οποία έχει το δικαίωμα βάσει της προκήρυξης να συμμετέχει και η κοινοπραξία που έχασε στον διαγωνισμό…
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.