Με αφορμή το ρεπορτάζ του Radar.gr για τους μεγάλους διαγωνισμούς που βρίσκονται σε εξέλιξη (ΟΛΘ, Ταυτότητες, Εγνατία οδός), καλά πληροφορημένες κυβερνητικές πηγές μας έλεγαν πως ειδικά στην υπόθεση της Εγνατίας οδού μια παράγραφος στην προκήρυξη του διαγωνισμού μπορεί να παίξει δυνητικά καθοριστικό ρόλο λόγω του μεγάλου αντικειμένου του έργου και της κρισιμότητας του για τους εργολάβους.
Ειδικότερα, σε αντίθεση για παράδειγμα με την γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, όπου και εκεί ο προϋπολογισμός του έργου ανερχόταν σε 1,8 δις. ευρώ, στην υπόθεση της Εγνατίας οδού επιτρέπεται μετά την κατακύρωση του διαγωνισμού, η διεύρυνση της αναδόχου κοινοπραξίας!
Στην πράξη δηλαδή αυτό σημαίνει πως η κοινοπραξία που θα κερδίσει τον διαγωνισμό μέσα από τη σχετική διαδικασία μπορεί να εντάξει στους κόλπους της και να υλοποιήσει το έργο, οποιοδήποτε εργοληπτικό σχήμα επιθυμεί, περιλαμβανομένων των συνυποψήφιων – ανταγωνιστών στον διαγωνισμό!
Και όπως αντιλαμβάνεστε η διάταξη αυτή της προκήρυξης του έργου που επιτρέπει τη διεύρυνση της κοινοπραξίας του νικητή, μετά βεβαιότητας δίνει τη δυνατότητα διάνοιξης διαλόγου μεταξύ των 2 υποψηφίων κοινοπραξιών που διεκδικούν το μεγάλο έργο της ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας οδού για 35 χρόνια και των τριών κάθετων οδικών αξόνων που θα διανοιχτούν…
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.