Η αποκάλυψη του Radar ότι η απεμπλοκή του βορείου τμήματος του οδικού άξονα κεντρικής Ελλάδος, γνωστού ως Ε65, από τις υπηρεσίες της Κομισιόν, έγινε μετά από τροποποίηση της σύμβασης, αλλαγή μελετών, αλλαγή χάραξης, και συνδέθηκε με την ανάπτυξη της περιοχής της Πτολεμαΐδας μετά την απολιγνιτοποίηση, προκάλεσε αίσθηση.

Και τούτο διότι αποτελεί κοινό μυστικό πως ο Ε65 αποτελεί έργο που δεν προσφέρει ούτε το ελάχιστο στην ανάπτυξη.

Πρόκειται για ένα έργο χωρίς προβλεπόμενο έσοδο, χωρίς προβλεπόμενα κυκλοφοριακά φόρτη, ένας οδικός άξονας που θα τον περιδιαβαίνουν κατσίκες, πρόβατα, άντε και κανένα αγροτικό, μολονότι και αυτά θα προτιμάνε τους κοινοτικούς δρόμους!

Ένα έργο το οποίο οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αρνήθηκαν να χρηματοδοτήσουν και το απένταξαν από τα κοινοτικά προγράμματα.

Ένας οδικός άξονας που θα κατασκευασθεί ως δημόσιο έργο, με πόρους του ελληνικού κράτους, από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Σε απλά λόγια, με λεφτά των Ελλήνων φορολογουμένων πολιτών, από το υστέρημά τους, που θα καταλήξουν στις τσέπες του προνομιακού εργολάβου.

Ένα έργο σκανδαλώδες από την αρχή ως το τέλος

Πρόκειται για κεφάλαια που καθ’ υπέρβαση των διατάξεων της Ε.Ε. περί κρατικής ενίσχυσης, με κόλπα και τροποποιημένες συμβάσεις, θα τα παράσχει το κράτος προφανώς μέσω δανεισμού και θα τα στερηθούν, καθώς θα λείψουν από το ΠΔΕ, επιχειρήσεις πραγματικά αναπτυξιακές, που προσθέτουν στο ΑΕΠ της χώρας και συμβάλλουν στην αντιμέτωπη της ανεργίας.
Ένα σκανδαλώδες έργο το οποίο θα ανατεθεί απευθείας, χωρίς διαγωνισμό, και μάλιστα με τιμές 2010!

Καπέλο 200 εκατ. στις τσέπες του εργολάβου

Και στην πράξη αυτό σημαίνει 100 εκατ. κατευθείαν στο πορτοφόλι του κατασκευαστή, ο οποίος επιπροσθέτως θα βάλει στην τσέπη και άλλα 100 εκατ. ευρώ που προκύπτουν από την αλλαγή της χάραξης και της μετατροπής του οδικού άξονα από ορεινό σε πεδινό, όπου δεν χρειάζονται ούτε σήραγγες, ούτε γέφυρες, ούτε εξειδικευμένα μηχανήματα και προσωπικό.
Κοινώς, μια 200άρα εκατομμύρια ευρώ στην υγεία του ελληνικού λαού που στις μέρες μας εξοντώνεται κοινωνικά, επαγγελματικά και εισοδηματικά από τον κορωνοϊό και την ίδια στιγμή το κράτος αδυνατεί λόγω έλλειψης κεφαλαίων να δημιουργήσει νέες ΜΕΘ για να σωθούν ζωές!

Ώρα ευθύνης για κυβέρνηση, δικαιοσύνη, Βουλή

Υπό αυτό το πρίσμα καλούνται κυβέρνηση, δικαιοσύνη και Βουλή των Ελλήνων να δώσουν την τελική τους ετυμηγορία και να εγκρίνουν ή όχι ως έχει μια τροποποιημένη σύμβαση ενός έργου που θα ανατεθεί απευθείας στον εργολάβο, με τιμές 2010, που στην πράξη σημαίνει 200 εκατ. καπέλο υπέρ των ιδιωτικών προνομιακών συμφερόντων και εις βάρος των κορόιδων, δηλαδή του ανυποψίαστου Έλληνα πολίτη.

Είναι σημαντικό για τη χώρα και την Δημοκρατία ότι υπάρχουν θεσμοί και διαδικασίες που μπορούν να θέσουν τέρμα στις διαχρονικές εμμονές των κυβερνήσεων, να προμοτάρουν ένα έργο που εξ ορισμού η κατασκευή του συνιστά σκάνδαλο, είναι αντιαναπτυξιακό και το μόνο που πραγματικά επιτυγχάνει είναι να στηρίξει χρηματοδοτικά την ΓΕΚ Τέρνα με 850 εκατ. ευρώ, μια τεχνική εταιρία οι βασικοί μέτοχοι της οποίας εξαγοράζοντας και τον Άκτορα συγκροτούν ολιγοπώλιο στον χώρο, διαμορφώνουν δεσπόζουσα θέση και συνθήκες καρτέλ.

Προ των ευθυνών τους

Ο λόγος πλέον περνάει στην δικαιοσύνη, καθώς η τροποποιημένη σύμβαση θα πρέπει να εγκριθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Οι έντιμοι Έλληνες δικαστές σε αυτές τις κρίσιμες ώρες για τη χώρα και τους πολίτες θα πρέπει να αποφανθούν κατά πόσον το έργο θα πρέπει να ανατεθεί απευθείας στον προνομιακό εργολάβο με καπέλο 200 εκατ. ευρώ, ή αν θα πρέπει να γίνει διεθνής διαγωνισμός ή επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης.

Και στη συνέχεια η Βουλή ως το ανώτατη όργανο της Δημοκρατίας θα κληθεί να κυρώσει ή όχι τη σύμβαση, με αίσθηση ευθύνης, ευσυνειδησίας και καθήκοντος υπό το βάρος των περιστάσεων.

Καθίσταται, επομένως, σαφές πως κυβέρνηση, δικαιοσύνη και «εθνοπατέρες» τίθενται προ των ευθυνών τους και ενώπιον του ελληνικού λαού!