Όλα γίνονται για να γεμίσουν οι τσέπες του προνομιακού εργολάβου εις βάρος του Δημοσίου!
Σχετικά με τον αυτοκινητόδρομο κεντρικής Ελλάδος, τον περίφημο Ε65 του οποίου το βόρειο τμήμα εκκρεμεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση ως προς το πράσινο φως για την προώθησή του με ανάθεση και πόρους από το προγραμμα δημοσίων επενδύσεων (ΠΔΕ), θέλω να ξεκαθαρίσω πως δεν έχουμε καμία εμμονή. Κακώς γίνεται διότι είναι ένα έργο χωρίς έσοδο, χωρίς να προσφέρει οτιδήποτε στο ακαθάριστο προϊόν και χωρίς φυσικά έστω υποτυπώδη κυκλοφοριακά φόρτη. Και όλα τούτα γίνονται αποδεκτά από το πόρισμα της Επιτροπής Πισσαρίδη. Ωστόσο επειδή έστω κακώς το έργο έχει φτάσει ως εδώ, εμείς δεν είμαστε αντίθετοι με την υλοποίησή του. Είμαστε όμως κάθετα αντίθετοι με την λογική να γίνει ένα έργο για να κονομήσει ο εργολάβος, και μάλιστα ο προνομιακός και της παρούσας και της προηγούμενης κυβέρνησης.
Ο Ε65 επομένως, υπό αυτή τη λογική, για να επωφεληθεί το Δημόσιο και όχι ο ιδιώτης, επιμένουμε ότι θα πρέπει:
Πρώτον, να υλοποιηθεί με διαγωνιστική διαδικασία και όχι με απευθείας ανάθεση.
Δεύτερον, να υλοποιηθεί με τιμές πραγματικές, τρέχουσες, και όχι με τιμές 2010, που στην πράξη θα εκτινάξουν τα κόστη για το Κράτος και θα γεμίσουν τις τσέπες του εργολάβου!
AREA 51
Ε65: Ναι στο έργο, όχι στην απευθείας ανάθεση και υλοποίηση με τιμές του 2010!
Όλα γίνονται για να γεμίσουν οι τσέπες του προνομιακού εργολάβου εις βάρος του Δημοσίου! Σχετικά με τον αυτοκινητόδρομο κεντρικής Ελλάδος, τον περίφημο Ε65 του οποίου το βόρειο τμήμα εκκρεμεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση ως…