Το υβριδικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο ράλι φέρει ένα εντελώς νέο αεροδυναμικό πακέτο. Το αυτοκίνητο του Ντακάρ του 2023, το Audi RS Q E-Tron Ε2, μόλις έλαβε πλήρη αεροδυναμική μεταμόρφωση στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τον μαραθώνιο της νέας χρονιάς – ένα από τα πιο εξαντλητικά γεγονότα μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Για να σηματοδοτήσει τη δεύτερη εξέλιξη του αυτοκινήτου, του δόθηκε ο κωδικός “E2”, αλλά οι αλλαγές ξεπερνούν πολύ το όνομα, το οποίο ενσωματώνει επίσης αναφορές στα ονόματα RS (αγωνιστικά αθλήματα) και Q (γκάμα SUV) της Audi.
Η Audi άλλαξε τα πάνελ αμαξώματος του Audi RS Q E-Tron E2 με εντελώς νέα για τη βελτιστοποίηση του βάρους, την καλύτερη λειτουργικότητα του χώρου και την αυξημένη αεροδυναμική απόδοση για τους δύσκολους αγώνες που ακολουθούν.
Συγκεκριμένα, οι διαστάσεις του αυτοκινήτου έχουν αλλάξει μέσα και έξω. Το στενό κόκπιτ έχει διευρυνθεί για να διευκολύνει τον χειρισμό του οδηγού και του συνοδηγού, αυξάνοντας επίσης την άνεση.
Εξωτερικά υπάρχει μια σχεδόν καθαρή αλλαγή από την προηγούμενη έκδοση του πρωτοτύπου.
«Το Audi RS Q E-Tron E2 δεν υιοθετεί ούτε ένα μέρος του αμαξώματος από το προγενέστερο» δήλωσε ο Άξελ Λέφλερ, επικεφαλής σχεδιαστής του RS Q E-Tron Ε2. «Τώρα καταργούμε την υπορροή του πίσω καπό αριστερά και δεξιά από τις κολόνες Β. Σε συνδυασμό με τροποποιημένα lay-up, δηλαδή βελτιστοποιημένα στρώματα υφάσματος των σύνθετων υλικών· αυτή η λύση μειώνει το βάρος».
Αν συγκρίνετε το Audi RS Q E-Tron E2 με την προηγούμενη έκδοση, μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές που μπορεί να παρατηρήσετε είναι ότι η περιοχή κάτω από το καπό έχει αλλάξει εντελώς. Η Audi το παρομοιάζει με το «σχήμα της γάστρας ενός σκάφους». Η Audi κατάργησε, επίσης, τα στηρίγματα που κάλυπταν τα πλαϊνά εφεδρικά ελαστικά και άνοιξε αυτήν την περιοχή, παρέχοντας ευκολότερη πρόσβαση στα εν λόγω ανταλλακτικά.
Η Audi εκτιμά ότι αυτή η νέα σχεδίαση μείωσε τη συνολική αεροδυναμική αντίσταση κατά 15%, κάτι που μπορεί να φαίνεται ασήμαντο σε γενικές γραμμές, αλλά από την άποψη του μηχανοκίνητου αθλητισμού ακόμη και οι μικρές βελτιώσεις μπορεί να είναι σημαντικές. Ειδικά σε μακροχρόνιες διοργανώσεις όπως το Ράλι Ντακάρ που λαμβάνει χώρα 16 ολόκληρες ημέρες, το 2023.
Το πρωτότυπο αυτοκίνητο ράλι Audi RS Q E-Tron E2 είναι μόνο μία από τις πρόσφατες πειραματικές προσπάθειες που ανέλαβε η αυτοκινητοβιομηχανία. Τον Αύγουστο η Audi αποκάλυψε ότι θα ενταχθεί επίσημα στη Formula 1 ως προμηθευτής κινητήρων με την πρόθεση να χρησιμοποιήσει την F1 ως «εργαστήριο» για μελλοντικές εξελίξεις. Από παρόμοιες προθέσεις προωθείται και η υβριδική «εισβολή» της Audi στο Ντακάρ.
Το αυτοκίνητο του 2023 έκανε μια σειρά δοκιμών στην Ισπανία, ενώ από τον Οκτώβριο η ομάδα θα «εγκατασταθεί» στο Μαρόκο για την πλήρη εξέλιξη ενόψει Ντακάρ 2023.
Διαβάστε ακόμη:
- Το 30% των μετοχών του Open TV αντί του ποσού του 1 ευρώ (!!!) αποκτά ο Τζων Καλαφάτης
- Η σύγκρουση των δύο ισχυρών κυριών της Επ. Κεφαλαιαγοράς με φόντο την «καρέκλα» της προεδρίας του Συνεγγυητικού!
- Πώς η Διαπλοκή επιχειρεί να αλώσει πρώτα την κυβέρνηση και μετά την Ν.Δ. !
- Η κρίση χτυπάει τα «στριπτιζάδικα» – Ανταλλαγές προσωπικού, συνεργασίες και κοινές δανειοδοτήσεις