ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

AliExpress: Επενδύει πάνω από $7 εκατ. για επέκταση στη Ν. Κορέα

Σύμφωνα με έκθεση οι Νοτιοκορεάτες καταναλωτές αγοράζουν τώρα από περισσότερες από 30 χώρες.

Ο βραχίονας του κορυφαίου ομίλου ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba, AliExpress, ξοδεύει το ποσό των $7 εκατ. για επενδύσεις που στόχο έχουν προσεγγίσουν τους καταναλωτές στη Νότια Κορέα, δήλωσε η εταιρεία σε αποκλειστική της συνέντευξη στο CNBC.

Η AliExpress είπε ότι ξεκίνησε την αποστολή τριών έως πέντε ημερών στη Νότια Κορέα πέρυσι, επιτρέποντας στους κατοίκους της περιοχής να αγοράσουν ορισμένα προϊόντα, ειδικά στον τομέα της μόδας, από την Taobao. Αυτός είναι ο κύριος ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου της Alibaba στην Κίνα.

Συνολικά, η επιχειρηματική μονάδα δήλωσε ότι δαπάνησε 10 δισ. γουάν εφέτος στη Νότια Κορέα για να μειώσει τις τιμές των προϊόντων. Η εταιρεία όπως είπε ο Gary Topp, Εμπορικός Διευθυντής για την Ευρώπη της AliExpress «θέλει να βεβαιωθεί ότι έχει την καλύτερη τιμολόγηση».

Αγορά δισεκατομμυρίων δολαρίων

Η επένδυση φαίνεται να αξιοποιήσει μια αγορά που αποτιμάται σε δισεκατομμύρια δολάρια και επί του παρόντος κυριαρχείται από τις Η.Π.Α. Οι ηλεκτρονικές αγορές των Νοτιοκορεατών από ξένους ιστότοπους λιανικής αυξήθηκαν κατά $1 δισ. το 2021 σε $4,5 δισ. με το 41% ​​να προέρχεται από τις ΗΠΑ, σύμφωνα με έκθεση της Διοίκησης του Διεθνούς Εμπορίου των ΗΠΑ που είδε το φως της δημοσιότητας τον Αύγουστο. «Αν και το 2020, η Αμερική ήταν στην πρώτη θέση, άλλες χώρες όπως η Κίνα επεκτείνουν την παρουσία τους στην κορεατική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου», ανέφερε η έκθεση, επισημαίνοντας ότι οι Νοτιοκορεάτες καταναλωτές αγοράζουν τώρα από περισσότερες από 30 χώρες.

Από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους, ο αριθμός των χρηστών στην AliExpress μεταξύ των Νοτιοκορεατών αυξήθηκε κατά 22%, δήλωσε η ανεξάρτητη εταιρεία ανάλυσης δεδομένων TDI με έδρα τη Σεούλ.  Αυτό οδήγησε τους μηνιαίους ενεργούς χρήστες στη Νότια Κορέα σε ρεκόρ 2,72 εκατομμυρίων τον Σεπτέμβριο, ανέφερε η TDI.

Διαβάστε ακόμη: