Στην κορυφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο βρίσκονται branded προϊόντα, διαχρονικά, λειτουργικά και μέσα στη μόδα
Στα 20,5 δισ. ευρώ υπολογίζεται ότι ανήλθε ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας…
Το 89% της επισκεψιμότητας σήμερα στα ηλεκτρονικά καταστήματα των χωρών της Βαλκανικής προέρχεται από τα…
Αν και ο ρυθμός ανάπτυξης για το 2022, φθάνοντας το 6%, είναι χαμηλότερος από το…
Η κίνηση υπογραμμίζει την επιθετική στρατηγική AI της Amazon καθώς φαίνεται να συμβαδίζει με ανταγωνιστές…
Η συνεργασία έρχεται καθώς η TikTok προσβλέπει σε αγορές εκτός των ΗΠΑ για ανάπτυξη.
Έρευνα καταγράφει ένα ώριμο καταναλωτικό κοινό στα ηλεκτρονικά κανάλια με προοπτικές ανάπτυξης
Το νέο κέντρο του τεχνολογικού κολοσσού θα βρίσκεται στην πόλη Χανγκτσόου, πρωτεύουσα της κινεζικής επαρχίας…
Τι δείχνουν στα στοιχεία της Eurostat για την καταναλωτική συμπεριφορά των Ευρωπαίων και τις αγορές…
Η Alibaba ανέφερε κέρδη για το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού της έτους 2022 που κατέρριψαν…