Η BoF Insights μαζί με την Quilt.AI, δημιούργησαν από κοινού τον δείκτη προκειμένου να αναλύσουν τη σχέση ανάμεσα σε ένα fashion brand και τον πελάτη του.

Ο δείκτης, χρησιμοποιώντας ανάλυση δεκάδων χιλιάδων αναρτήσεων στα social media με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, κατατάσσει τα 50 πιο ισχυρά fashion brands με βάση την ταυτότητα, τον ρόλο που διαδραματίζουν αλλά και τη σημασία έχουν στην κουλτούρα, το χρονικό διάστημα μεταξύ Οκτωβρίου του 2023 και Μαρτίου του 2024.

Έχοντας μία μακροχρόνια συνεργασία παροχής αναλύσεων και προϊόντων με AI σε brands και είδη πολυτελείας, BoF Insights και Quilt.AI μπορούν να μετρήσουν τον πραγματικό αντίκτυπο της σχέσης brand – πελάτη, χρησιμοποιώντας μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης που κατανοούν μεταξύ άλλων το συναίσθημα και την κουλτούρα που ενσωματώνεται στο περιεχόμενο της μάρκας και του περιεχομένου που δημιουργείται από τους χρήστες.

Με βάση τον δείκτη, Dior, Louis Vuitton και Versace βρίσκονται στην κορυφή της κατάταξης, ως τα πιο ισχυρά fashion brand αυτή τη στιγμή.

Ο δείκτης καταγράφει πως τα τρία αυτά brands κατά κύριο λόγο βρίσκουν καινοτόμους τρόπους και συνδυάζουν τη διαχρονικότητα της ταυτότητάς τους με τη διαχρονικότητα της κουλτούρας.

Αναλυτικότερα, ο οίκος Dior που βρίσκεται στην κορυφή καλλιεργεί μια εικόνα ενός fashion brand με «ονειρική γοητεία» και αριστεία υψηλής ραπτικής, η οποία είναι σαφώς κατανοητή και επιθυμητή από τους πελάτες της. Μάλιστα είναι η μόνη μάρκα που κατατάσσεται στην πρώτη 10άδα και στις τρεις μετρήσεις.

Η Louis Vuitton που βρίσκεται στη δεύτερη θέση, επωφελήθηκε από τον διορισμό του Pharrell Williams ως δημιουργικού διευθυντή του ανδρικού brand, χρησιμοποιώντας την επιρροή του για να προσδώσει virality στις συλλογές και τις δραστηριότητές της, ενώ ο οίκος Versace που κατατάσσεται στην 3η θέση, έκανε remake στη διαδικτυακή στρατηγική επικοινωνίας της, αφού διέγραψε τις σελίδες της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ξεκινήσει από την αρχή υπό νέα ηγεσία. Η κίνηση αυτή τον δικαιώνει, καθώς βρίσκει ανταπόκριση στους πελάτες.

Ο δείκτης αναλύει εκατομμύρια σημεία δεδομένων με βάση το πόσο σαφές είναι ένα εμπορικό σήμα για τους πελάτες, όπως μετράται από την ανάλυση του περιεχομένου του εμπορικού σήματος και του περιεχομένου που δημιουργείται από τους χρήστες Instagram, TikTok και YouTube, το πόσο μία μάρκα εμπνέει τους πελάτες, όπως μετράται από τη συμπεριφορά των πελατών σε Instagram και TikTok αλλά και πόσο προωθείται μεταξύ των πελατών της, με βάσει των αναζητήσεων στο διαδίκτυο.

Με βάση αυτά, τα 10 σπουδαιότερα fashion brands του κόσμου είναι:

  1. Dior
  2. Louis Vuitton
  3. Versace
  4. Calvin Klein
  5. Hermes
  6. Valentino
  7. Balenciaga
  8. Diesel
  9. Loro Piana
  10. Armani

Τα 30 σπουδαιότερα fashion brands του κόσμου

  1. Dior
  2. Louis Vuitton
  3. Versace
  4. Calvin Klein
  5. Hermes
  6. Valentino
  7. Balenciaga
  8. Diesel
  9. Loro Piana
  10. Armani
  11. Loewe
  12. Gucci
  13. Jacquemus
  14. Maison Margiela
  15. Prada
  16. Chanel
  17. Ralph Lauren
  18. Alexander Mc Queen
  19. Miu Miu
  20. Celine
  21. Marc Jacobs
  22. Moncler
  23. Tommy Hilfiger
  24. Fendi
  25. Thom Browne
  26. Burberry
  27. Tod’s
  28. Coach
  29. Alaïa

Διαβάστε ακόμη: