Ακόμη μία διεθνής διάκριση για τη χώρα μας.
Μία αληθινή ιστορία ενός Αυστριακού επισκέπτη, ως βάση του εφετινού διαφημιστικού μηνύματος.
Η καμπάνια, διάρκειας 4 μηνών, θα αναπροσαρμόζεται σε πραγματικό χρόνο, ανάλογα με την πορεία της…
Προορισμοί της Στερεάς Ελλάδας θα ενταχθούν στην καμπάνια του ΕΟΤ για τον χειμερινό και εναλλακτικό…
Με μια πρωτότυπη παραγωγή, που απευθύνεται σε παιδιά 7-15 ετών, ο ΕΟΤ ανανεώνει και εμπλουτίζει…
Τις τουριστικές αναπτυξιακές στρατηγικές για την Κρήτη παρουσίασε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης
Παρουσιάστηκε το απόγευμα της Πέμπτης η καμπάνια του ΕΟΤ για την τουριστική σεζόν του 2021.
Στην ΙΤΒ 2021 θα παρουσιαστεί το μήνυμα της νέας στρατηγικής επικοινωνίας του ελληνικού τουρισμού. Σύμφωνα…
Εμπειρογνώμονες του κλάδου της επικοινωνίας και της διαφήμισης μίλησαν για το πως απαντούν στις προκλήσεις…
Συνάντηση με μέλη του Δ.Σ. της Ελληνικής Ένωσης Διοργανωτών Εκδηλώσεων Προορισμού (GDPA), κ. Άννα Σουρμπάτη…