«Η ζήτηση για ορισμένα δημοφιλή ελληνικά νησιά, όπως η Ρόδος, είναι ήδη επτά φορές μεγαλύτερη από πέρυσι. Συναντήθηκα με την Πρόεδρο του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου, αναγνωρίσαμε τα λάθη του παρελθόντος και συμφωνήσαμε ότι δεν πρέπει να επαναληφθούν», τόνισε ο κ. Φρενς σε σημερινή (04/05) συνέντευξη Τύπου στην Αθήνα και συμπλήρωσε:

«Αναφερθήκαμε στο νέο οικονομικό μοντέλο της εταιρείας που διασφαλίζει τα χρήματα των πελατών και συζητήσαμε την προώθηση του τουρισμού όλον τον χρόνο, αλλά και σύγχρονων πρακτικών βιωσιμότητας στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας».

Η Thomas Cook ξεπέρασε τις προκλήσεις της πανδημίας και έφθασε σε σχεδόν 25.000 κρατήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, ενώ «αναπτύσσεται, παράλληλα, η ήδη ισχυρή βάση του πελατολογίου με πάνω από 100.000 ταξιδιώτες», είπε.

«Είμαστε πολύ αισιόδοξοι για τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού το 2022. Η Ελλάδα παίζει τεράστιο ρόλο στον παγκόσμιο τουρισμό και ιδιαίτερα για τους ταξιδιώτες μας, αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς.

Η Ελλάδα είναι μία φανταστική χώρα που προσφέρει ένα ευρύ φάσμα διακοπών που ταιριάζουν σε όλους τους ταξιδιώτες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, επομένως αναμένουμε ότι η δημοτικότητα της χώρας θα συνεχιστεί», σημείωσε ο διευθύνοντας σύμβουλος του Ομίλου.

Κέρκυρα, Ελλάδα.

«Είναι στρατηγική μας απόφαση να επεκτείνουμε τις δραστηριότητές μας στην περιοχή με νέες συνεργασίες με τις επιχειρήσεις της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας.

Θέλουμε να εκμεταλλευτούμε πλήρως τις πολλές αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα και τους τύπους καταλυμάτων για να προσφέρουμε στους πελάτες μας επιλογές και ευελιξία», προσέθεσε.

Η Ρόδος είναι το πιο δημοφιλές ελληνικό νησί, ακολουθούμενη από την Κρήτη, την Κω, την Κέρκυρα και τη Σαντορίνη, ενώ για ζευγάρια, η Ρόδος είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός καλοκαιρινών διακοπών συνολικά και η Σαντορίνη είναι η τρίτη πιο δημοφιλής.

Για όλους αυτούς τους προορισμούς, υπάρχει ήδη αρκετά μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις σε σύγκριση με το 2021.

Συγκεκριμένα, οι κρατήσεις για τη Ρόδο είναι επτά φορές περισσότερες από πέρυσι, για την Κω είναι 5.2 φορές, για την Κρήτη είναι 4.6, για τη Σαντορίνη είναι 3.9 και για την Κέρκυρα είναι 3.6.

Όσον αφορά τον αντίκτυπο του πολέμου στην Ουκρανία, ο επικεφαλής της βρετανικής εταιρείας σημείωσε ότι «οι κρατήσεις είναι υψηλότερες τώρα από ό,τι πριν από έξι εβδομάδες και οι πελάτες φαίνεται να ανησυχούν λιγότερο για τον πόλεμο».