Η αφήγηση μίας πραγματικής ιστορίας αποτελεί το περιεχόμενο του εφετινού σποτ του ελληνικού οργανισμού τουρισμού, με επίκεντρο τα τοπία, τις θάλασσες, τα σοκάκια και κάθε είδους ανάμνηση του πρωταγωνιστή.

Ο Όττο, ο οποίος επισκέφθηκε πριν από χρόνια τη χώρα μας για να γευθεί το ελληνικό καλοκαίρι, περιγράφει πώς «αιχμαλωτίστηκε» από την ομορφιά της και αποφάσισε να μείνει για πάντα!

Το βίντεο του ελληνικού οργανισμού τουρισμού:

Η Ελλάδα δεν είναι τυχαία ο αγαπημένος προορισμός εκατομμυρίων επισκεπτών. Είναι ο τόπος που τούς επανασυνδέει με όλα όσα είναι σημαντικά για εκείνους και η απαραίτητη στάση για να επανεκτιμήσουν την αξία της ζωής.

Η ανεπιτήδευτη γοητεία και η απλότητα της χώρας –οι φιλικοί άνθρωποι, τα άσπρα σπιτάκια, ο ζεστός ήλιος, η απέραντη ακτογραμμή, η εξοχή, τα γραφικά ορεινά χωριουδάκια και οι παραδοσιακές γεύσεις– όλα αυτά μπορούν να λειτουργήσουν ως «επικίνδυνα» θέλγητρα για τους επισκέπτες, με αποτέλεσμα κάποιοι να μη… θελήσουν να φύγουν ποτέ.

Εφέτος, όποιος σκέφτεται να επισκεφθεί την Ελλάδα, καλύτερα να το ξανασκεφτεί. Γιατί, αν βρεθεί έστω και μία φορά στη χώρα, είναι πολύ πιθανό να «γεννηθεί» η επιθυμία να μείνει για πάντα.

Εμπνεόμενοι από τις αληθινές ιστορίες ανθρώπων του εξωτερικού, ο οργανισμός αποφάσισε να… «προειδοποιήσει» τους μελλοντικούς ταξιδιώτες για το τι μπορεί να τους συμβεί. Διότι, καμιά φορά στην Ελλάδα, οι διακοπές γίνονται το νέο σου «σπίτι».

Ο Υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, τόνισε αναφορικά με τη νέα καμπάνια ότι: «ως έναν από τους πέντε δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο με τα πασίγνωστα τοπία, εφέτος επιλέξαμε να επικεντρωθούμε στα συναισθήματα που προκαλεί η επίσκεψη στη χώρα μας.

Μία αληθινή ιστορία εμπνέει τη νέα καμπάνια προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό. Μέσα από την εξιστόρηση της εμπειρίας ενός ταξιδιώτη, ο οποίος αρχικά ήλθε στην χώρα μας για διακοπές, αλλά η γαλήνη, η απλότητα και οι ομορφιές που βίωσε, τον οδήγησαν να μείνει, να εργαστεί, να κάνει οικογένεια στην Ελλάδα, και τελικά να αλλάξει τη ζωή του για πάντα.

Η καλοκαιρινή μας καμπάνια, σε συνέχεια της επιτυχημένης χειμερινής αλλά και της προβολής για το citybreak αποτελεί ένα ακόμα εργαλείο της στρατηγικής μας να έχουμε εφέτος μία επιτυχημένη χρονιά.

Για ακόμα μία φορά, θερμές ευχαριστίες στο Ίδρυμα Ωνάση και ιδιαίτερα στον πρόεδρό του, κ. Αντώνη Παπαδημητρίου, για την άοκνη βοήθεια και υποστήριξη στο έργο του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, όλο τον χρόνο.

Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, επεσήμανε εν συνεχεία πως: «μετά το Greece does Have a Winter και το Greekend, o EOT συνεχίζει την δυναμική προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό.

Έχοντας διανύσει μία πορεία αρκετών μηνών με καμπάνιες στις αγορές της Ευρώπης και των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής όλον τον χειμώνα και την άνοιξη, ήλθε η ώρα για την κλασσική καλοκαιρινή καμπάνια.

Μία αληθινή ιστορία γίνεται η βάση του περιεχομένου εφέτος, το οποίο “αγγίζει” το συναίσθημα των ταξιδιωτών και βάζει σε πρώτο πλάνο την αυθεντικότητα του προορισμού “Ελλάδα”.

Ταυτότητα και αυθεντικότητα, τόσο ισχυρές που θα κάνουν τον επισκέπτη να σκεφθεί να μείνει για πάντα στη χώρα μας. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τα στελέχη του ΕΟΤ και της Ogilvy για την εξαιρετική δουλειά και φυσικά το Ίδρυμα Ωνάση για την στήριξή του σε άλλη μία καμπάνια της χώρας μας στο εξωτερικό».

Η καμπάνια, που προβάλλεται ήδη σε αγορές στόχους για τον ελληνικό τουρισμό, υλοποιείται με την ευγενική υποστήριξη του Ιδρύματος Ωνάση.