Μου λένε καλά πληροφορημένες πηγές, που γνωρίζουν εκ των έσω, πρόσωπα, πράγματα και καταστάσεις, πως η CVC είτε έτσι, είτε αλλιώς, θα αποκτήσει τον έλεγχο του ομίλου Nova, που εμπεριέχει την πρώην Wind και 2 τηλεοπτικούς σταθμούς, έναν συνδρομητικό την Nova και έναν ελεύθερο, τον Alpha, όπου η οικογένεια Βαρδινογιάννη κατέχει το 50% των μετοχών!

Και τούτο διότι το κορυφαίο αμερικανικό fund είτε θα αποκτήσει τον όμιλο Nova απευθείας μέσω εξαγοράς από τον όμιλο United του Σέρβου Σόλακ και του Νίκου Σταθόπουλου της BC Partners, είτε θα ασκήσει έλεγχο – επιρροή εμμέσως, στην περίπτωση κατά την οποία ο όμιλος United αποκτηθεί από την ΔΕΗ!

Στην οποία το CVC ήδη κατέχει μετοχική θέση που πρέπει να έχει υπερβεί το 15% , ενώ ως γνωστόν οι Αμερικανοί είχαν ζητήσει από την κυβέρνηση να αποκτήσουν ένα πρόσθετο 20%, αίτημα που δεν είχε γίνει δεκτό από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος ωστόσο συνάντησε στο Μαξίμου τον εν Ελλάδι εκπρόσωπο του διεθνούς fund κύριο Φωτακίδη!

Το CVC που ήρθε για να μείνει στην Ελλάδα και να αποτελέσει έναν ισχυρό παίκτη του συστήματος σε ένα μεγάλο επιχειρηματικό εύρος, θέλει να μπει στις τηλεπικοινωνίες, είχε σαν πρώτο στόχο ΟΤΕ- Cosmote, όπου υπήρξαν συζητήσεις με τους Γερμανούς της Deutsche Telekom για την απόκτηση ενός ποσοστού γύρω στο 20%!

Κατά τις πληροφορίες οι δύο πλευρές δεν τα βρήκαν στην αποτίμηση του εισηγμένου ομίλου, όπου είχαν μια διαφορά της τάξης του 1,5 δις. ευρώ!!!

Ο φαύλος κύκλος των 3 επεκτάσεων της Αττικής οδού και η Λεωφόρος Κύμης - Νέο «γεφύρι της Άρτας»; Τα ζητήματα χρηματοδότησης, οι προσφυγές στο ΣτΕ, «το πακέτο των 3 επεκτάσεων -Λαύριο, Ραφήνα, Ελληνικό- με κατασκευαστικό αντικείμενο 1,2 δις.», οι πρότυπες προτάσεις των εργολάβων και η αλλαγή του σχετικού νόμου από το Υπ. Υποδομών!

Ο φαύλος κύκλος των 3 επεκτάσεων της Αττικής οδού και η Λεωφόρος Κύμης – Νέο «γεφύρι της Άρτας»; Τα ζητήματα χρηματοδότησης, οι προσφυγές στο ΣτΕ, «το πακέτο των 3 επεκτάσεων -Λαύριο, Ραφήνα, Ελληνικό- με κατασκευαστικό αντικείμενο 1,2 δις.», οι πρότυπες προτάσεις των εργολάβων και η αλλαγή του σχετικού νόμου από το Υπ. Υποδομών!

Δεν χωρεί αμφιβολία ότι η υπόθεση των περίφημων και πολυσυζητημένων επεκτάσεων της Αττικής οδού, για την υλοποίηση των οποίων έχουν καλλιεργηθεί πλείστες όσες προσδοκίες σε κυβέρνηση, κατασκευαστές, χρηματιστήριο και επενδυτικό κοινό, εξελίσσεται σε σύγχρονο «Γεφύρι της Άρτας», που κατά τη λαϊκή ρήση «ολημερίς το χτίζανε, το βράδυ γκρεμιζόταν»!

Αδιαμφισβήτητα πρόκειται για έναν φαύλο κύκλο, που προκαλεί απαισιοδοξία, δεδομένου ότι στην παρούσα πλέον φάση υφίστανται πολύ σοβαρές εκκρεμότητες, τόσο από τις προσφυγές στο ΣτΕ από τους όμορους δήμους όσον αφορά την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, όπου έχει εγερθεί εκ των υστέρων, αφού πρώτα ολοκληρώθηκε ο διεθνής διαγωνισμός ύψους 250 εκατ. ευρώ και ζήτημα χρηματοδότησης και ωρίμανσης του έργου, όσο και σε σχέση με τις Πρότυπες Προτάσεις που έχουν υποβάλει από κοινού οι 3 εργοληπτικοί όμιλοι ΓΕΚ Τέρνα, Άκτωρ Παραχωρήσεις και Αβαξ, προκειμένου να δημοπρατηθούν πακέτο οι 3 επεκτάσεις της Αττικής οδού προς Λαύριο, Ραφήνα και Λεωφόρο Βουλιαγμένης (σήραγγα Ηλιούπολης)!

Με την Πρότυπη Πρόταση που απέστειλαν στο Υπ. Δημοσίων έργων από κοινού ΓΕΚ Τέρνα, Άκτωρ Παραχωρήσεις και Αβαξ για τις 3 επεκτάσεις της Αττικής οδού και ειδικότερα προς Ραφήνα, Λαύριο και Βουλιαγμένη δια μέσω της σήραγγας Ηλιούπολης, οι τρεις πανίσχυροι εργοληπτικοί όμιλοι αναγγέλλουν – δημοσιοποιούν την συμμαχία τους, δηλώνουν έτοιμοι για το έργο μαμούθ που θα ξεπεράσει στο σύνολο του το 1 δις. ευρώ και ταυτόχρονα έρχονται να προλάβουν καταστάσεις και να προηγηθούν τυχόν άλλων προτάσεων που δυνητικά θα μπορούσαν να επακολουθήσουν, έχοντας ως δεδομένο ότι μέχρι στιγμής η Lamda είχε αναλάβει το κόστος της μελέτης για την Σήραγγα Ηλιούπολης και τη σύνδεση της Λεωφόρου Κατεχάκη με το Ελληνικό!

Όπως αναφέρουν ασφαλείς πληροφορίες που δεν δύναται να αμφισβητηθούν, στην Πρότυπη Πρόταση που υπέβαλαν ΓΕΚ Τέρνα, Άκτωρ Παραχωρήσεις, Αβαξ, προτείνουν οι 3 επεκτάσεις της Αττικής οδού να δημοπρατηθούν ως μία ενιαία σύμβαση παραχώρησης, η οποία θα περιλαμβάνει και κατασκευαστικό αντικείμενο ύψους 1,2 δις. ευρώ!

Πρόκειται για μια λογική ενοποίησης των τριών επεκτάσεων σε ένα έργο, μια σύμβαση παραχώρησης, που έχει μεγάλο ενδιαφέρον καθώς θα πρόκειται για την μορφοποίηση στην πράξη της Αττικής οδού Νο2, που και τεράστιο κατασκευαστικό αντικείμενο εμπεριέχει (1,2 δις) αλλά και ταμείο για τον παραχωρησιούχο, μέσα από την διαχείριση των διοδίων!

Το ζήτημα που εγείρεται ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση έχει διπλή υπόσταση:

Πρώτον, υφίσταται μείζονος σημασίας ζήτημα χρηματοδότησης δεδομένου ότι οι εργολάβοι ζήτησαν περίπου 700-800 εκατ. ευρώ κρατική χρηματοδότηση, την ώρα που το Υπ. Υποδομών υποστηρίζει ότι μπορεί μάξιμουμ να εισφέρει 300-400 εκατ. ευρώ!

Δεύτερον, ο αρμόδιος υπουργός Ν. Ταχιάος έχει προαναγγείλει αλλαγή του πλαισίου όσον αφορά τις Πρότυπες Προτάσεις με ότι τούτο συνεπάγεται για τις 3 επεκτάσεις της Αττικής οδού!

Δηλαδή οι κατατεθημένες Πρότυπες Προτάσεις των 3 εργολάβων μπορεί με το νέο πλαίσιο του νόμου να κρίνονται μη επαρκείς ή να επιδέχονται αλλαγών και βελτιώσεων!

Ιταλικές εταιρείες λυμαίνονται τον ΔΕΣΦΑ - Η ώρα του Εισαγγελέα - Έχουν στήσει «παραμάγαζο» εις βάρος του Δημοσίου και των ελληνικών εταιριών, με απευθείας αναθέσεις σε υπέρογκες τιμές - Η «Θεία από την Ιταλία» και ο ύποπτος ρόλος - Ο λόγος στην Δικαιοσύνη και όλα τα στοιχεία στη διάθεση του Οικονομικού Εισαγγελέα!

Ιταλικές εταιρείες λυμαίνονται τον ΔΕΣΦΑ – Η ώρα του Εισαγγελέα – Έχουν στήσει «παραμάγαζο» εις βάρος του Δημοσίου και των ελληνικών εταιριών, με απευθείας αναθέσεις σε υπέρογκες τιμές – Η «Θεία από την Ιταλία» και ο ύποπτος ρόλος – Ο λόγος στην Δικαιοσύνη και όλα τα στοιχεία στη διάθεση του Οικονομικού Εισαγγελέα!

Καταγγελίες λαμβάνουμε ότι οι Ιταλοί έχουν ανοίξει παραμάγαζο στον ΔΕΣΦΑ υπέρ Ιταλικών εταιρειών και βέβαια εις βάρος των Ελληνικών.

Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα αναφέρουν την περίπτωση του Σταθμού Συμπίεσης στην Κομοτηνή, ο οποίος ανατέθηκε απευθείας σε Ιταλική εταιρεία με τιμές διπλάσιες απ’ ότι αυτές των Ελληνικών εταιρειών που κάνουν ακριβώς τα ίδια έργα.

Επιπλέον μαθαίνουμε ότι οι απευθείας αναθέσεις «συμβουλευτικών υπηρεσιών» σε Ιταλικές εταιρείες δίνουν και παίρνουν, σε τιμές υπέρογκες για αντικείμενα που θα εκτελούσαν οι Έλληνες με κόστος κλάσμα των Ιταλικών τιμών.

Το πρόβλημα όμως είναι ότι οι Έλληνες δεν διαθέτουν την θεία από την Ιταλία (σε παράφραση της γνωστής ταινίας «η θεία από το Σικάγο»).

Και βέβαια αυτό που πρέπει να τονιστεί είναι ότι ο ΔΕΣΦΑ δεν είναι μία ιδιωτική εταιρεία που μπορεί να κάνει ότι θέλει, αλλά μία εταιρεία που έχει ως μέτοχο – έστω μειοψηφίας – το Ελληνικό Δημόσιο και που όλα τα Ιταλικά καπέλα σε έργα και συμβάσεις τα πληρώνουν στο σύνολο τους οι Έλληνες καταναλωτές μέσω των χρεώσεων χρήσης του δικτύου.

Τον λόγο πρέπει να τον έχει η δικαιοσύνη.

Όλα τα στοιχεία στην διάθεση του Οικονομικού Εισαγγελέα και καλούμε τους Εισαγγελείς να επέμβουν άμεσα για τις κλοπές εις βάρος των Ελλήνων καταναλωτών.

Κλείνει οριστικά μια σοβαρή δικαστική υπόθεση που ταλαιπώρησε αδίκως, για περισσότερα από 6 χρόνια, πανίσχυρο επιχειρηματία, κρατώντας τον σε «πολιτική - δικαστική ομηρία» από την εποχή ΣΥΡΙΖΑ μέχρι και σήμερα!

Αναστατωμένος φέρεται να είναι πρώην προβεβλημένος υπουργός, καθώς πληροφορίες αναφέρουν ότι παλιά υπόθεση – επί των ημερών του- που αφορά στενό του περιβάλλον, ανοίγει ξανά και βγαίνει από το αρχείο!

Μου λένε ότι…

πολύ προβληματισμένος φέρεται να είναι πρώην προβεβλημένος υπουργός της κυβέρνησης, ο οποίος κατείχε κομβικό υπουργείο, καθώς πληροφορίες θέλουν να ανοίγει ξανά και να βγαίνει από το αρχείο, υπόθεση που αφορούσε το στενό του περιβάλλον!

Μολονότι η είδηση αυτή δεν έχει επιβεβαιωθεί αρμοδίως, εντούτοις συζητείται στους διαδρόμους υπουργείων και πολιτικών γραφείων, με τον πρώην υπουργό, που θεωρείται αρεστός της πρωθυπουργικής οικογένειας, να είναι αναστατωμένος και να επιδιώκει να κλείσει το συγκεκριμένο ζήτημα εν τη γεννέσει του, θεωρώντας ότι πιθανόν αποτελεί προϊόν αντεκδίκησης από πολιτικούς του αντιπάλους…

Βαθύτατα δυσαρεστημένος με την κυβέρνηση φέρεται να είναι μεγάλος και πανίσχυρος επιχειρηματικός όμιλος, για δύο λόγους που σχετίζονται με την Ενέργεια!

Βαθύτατα δυσαρεστημένος με την κυβέρνηση φέρεται να είναι μεγάλος και πανίσχυρος επιχειρηματικός όμιλος, για δύο λόγους που σχετίζονται με την Ενέργεια!

Μαθαίνω ότι…πολύ δυσαρεστημένος με την κυβέρνηση φέρεται να είναι μεγάλος και πανίσχυρος επιχειρηματικός όμιλος, από τους κορυφαίους της χώρας, με ευρύ πλαίσιο δραστηριοποίησης σε τομείς επιχειρηματικής δράσης!

Όπως αναφέρουν έγκυρες πηγές που γνωρίζουν εκ των έσω πρόσωπα και πράγματα, ο πασίγνωστος επιχειρηματικός όμιλος, που εκτός των άλλων διαθέτει επιρροή και πρόσβαση στην εξουσία, φέρεται να έχει δυσαρεστηθεί από την κυβέρνηση και ειδικότερα με το Μέγαρο Μαξίμου, για δύο λόγους που σχετίζονται με τον τομέα της Ενέργειας και οι οποίοι αφορούν:

Πρώτον το ζήτημα των ΑΠΕ σε σχέση με αποφάσεις και ενέργειες του αρμόδιου υπουργείου!

Δεύτερον, τις εξελίξεις γύρω από την εμπορία φυσικού αερίου, σε συνάρτηση με συγκεκριμένο ζήτημα!

Το Μ. Μαξίμου όπως καθίσταται αντιληπτό δεν είναι καθόλου ευχαριστημένο με την εξέλιξη αυτή, δεδομένου ότι έχει ήδη ανοιχτό και άλλο μέτωπο με εξίσου ισχυρό επιχειρηματικό όμιλο, που παρά κάποιες πρόσφατες εξελίξεις και προσπάθειες που έχουν αναληφθεί, δεν κλείνει!

Υπό την έννοια αυτή, το ζήτημα των εκκρεμοτήτων και της δυσαρέσκειας δύο πανίσχυρων επιχειρηματικών ομίλων, δημιουργεί μια νευρικότητα και έναν βαθύ προβληματισμό στα υψηλά στρώματα της κεντρικής πολιτικής εξουσίας!

Διαβάστε ακόμη: