Τρόπους για να αντισταθμίσει τη «χασούρα» στο Twitter φαίνεται ότι αναζητά ο Έλον Μασκ, την ώρα που οι διαφημιστές έχουν γυρίσει την πλάτη στην πλατφόρμα.

Το Twitter ανακοίνωσε ότι θα χαλαρώσει τους περιορισμούς στην πολιτική διαφήμιση, εγείροντας φόβους ότι το μέτρο αναμένεται ότι θα οδηγήσει το διχαστικό περιεχόμενο του μέσου κοινωνικής δικτύωσης.

Το Twitter είχε απαγορεύσει την πολιτική διαφήμιση το 2019, όταν ο τότε διευθύνων σύμβουλος Τζακ Ντόρσεϊ είχε δηλώσει ότι η προσέγγιση ατόμων με πολιτικά μηνύματα πρέπει «να κερδίζεται, όχι να αγοράζεται». Ωστόσο, η πολιτική αυτή μάλλον ολοκληρώθηκε, καθώς το Twitter ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να επεκτείνει την πολιτική διαφήμιση που επιτρέπεται, εντός των επόμενων εβδομάδων.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η πολιτική της θα ευθυγραμμιστεί με αυτή που εφαρμόζουν τηλεοπτικοί σταθμοί και άλλα μέσα ενημέρωσης. Επίσης, δεν θα υπάρχουν περιορισμούς στους χρήστες των ΗΠΑ όσον αφορά την απαγόρευση χρήσης πολιτικών όρων όπως «συντηρητικός» ή «φιλελεύθερος».

Η στροφή δεν είναι η πρώτη που έχει κάνει ο Έλον Μασκ, που πρόσφατα επανέφερε αμφιλεγόμενους λογαριασμούς, όπως του Ντόναλντ Τραμπ και του Άντριου Τέιτ, αν και είχε δηλώσει ότι τέτοιες κινήσεις θα έπρεπε να εγκριθούν από αρμόδιο συμβούλιο, ένα σχέδιο που δεν προχώρησε.

Ο Έλον Μασκ ήρθε, τα διαφημιστικά έσοδα έπεσαν

Η διαφήμιση αποτελεί την κύρια πηγή εσόδων του Twitter, καθώς αντιπροσωπεύει το 90% του κύκλου εργασιών του 5,1 δισ. δολαρίων το 2021. Η εξαγορά της πλατφόρμας από τον Έλον Μασκ έχει τερματίσει πολλές καμπάνιες.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Pathmatics, περίπου το 70% των 100 κορυφαίων πελατών διαφήμισης έχουν σταματήσει να ξοδεύουν στην πλατφόρμα από τα μέσα Δεκεμβρίου.

Διαβάστε ακόμη: