Η Disney ανακοίνωσε σχέδια να συνδυάσει περιεχόμενο από τις υπηρεσίες ροής Disney+ και Hulu στις ΗΠΑ.
Η κίνηση έρχεται αφότου η Disney+ έχασε τέσσερα εκατομμύρια συνδρομητές τους πρώτους τρεις μήνες του έτους και η εταιρεία βρίσκεται υπό πίεση να καταστήσει κερδοφόρα τη δραστηριότητα ροής.
Το σπίτι των ταινιών Μίκυ Μάους, Star Wars και Marvel σκοπεύει να συνδέσει το Hulu και τη Disney+ σε μια “εμπειρία μιας εφαρμογής“.
Τα σχέδια για την εφαρμογή έχουν συναντήσει ανάμικτες αντιδράσεις από τους τρέχοντες συνδρομητές.
Κάποιοι εξέφρασαν φόβους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι θα οδηγούσε σε υψηλότερα τέλη συνδρομής όταν κυκλοφορήσει στο τέλος του έτους.
Ωστόσο, η εταιρεία είπε ότι η Disney+ και η Hulu, καθώς και η πλατφόρμα ESPN+ της, θα συνεχίσουν επίσης να είναι διαθέσιμες ως αυτόνομες υπηρεσίες.
Το Hulu, που ανήκει από κοινού στη Disney και το NBCUniversal, είναι γνωστό για τις τηλεοπτικές εκπομπές που απευθύνονται σε ενήλικες, όπως το The Handmaid’s Tale.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Disney, Bob Iger, είπε στους επενδυτές την Τετάρτη ότι είχε «εγκάρδιες» συνομιλίες με τη μητρική εταιρεία του NBC, Comcast, σχετικά με τον πλήρη έλεγχο όταν λήξει η τρέχουσα συμφωνία ιδιοκτησίας τον επόμενο χρόνο. «Δεν μπορώ πραγματικά να πω πού καταλήγουν, μόνο για να πω ότι φαίνεται να έχει πραγματική αξία η γενική ψυχαγωγία σε συνδυασμό με το Disney+», είπε ο κ. Iger. «Αν τελικά το Hulu είναι αυτή η λύση, είμαστε ανυπόφοροι για αυτό».
Από τότε που επέστρεψε στη Disney πέρυσι, ο κ. Iger έχει επικεντρωθεί στη βελτίωση της οικονομικής απόδοσης της εταιρείας – ειδικά στη Disney+.
Οι απώλειες στον κλάδο ροής ήταν 659 εκατ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του έτους, από 1,1 δισ. δολάρια το προηγούμενο τρίμηνο.
Ωστόσο, η πτώση των συνδρομητών ήταν μεγαλύτερη από την αναμενόμενη, με αποτέλεσμα οι μετοχές της εταιρείας να πέφτουν κατά περίπου 5% στις συναλλαγές στη Νέα Υόρκη μετά το ωράριο λειτουργίας.
Οι περισσότερες απώλειες προήλθαν από την υπηρεσία Hotstar στην Ασία, η οποία έχασε τα δικαιώματα ροής σε αγώνες κρίκετ στην Ινδία πέρυσι.
Η Disney+ έχασε επίσης περίπου 300.000 πελάτες στις ΗΠΑ και τον Καναδά μετά την αύξηση των τιμών συνδρομής.