Δεν χωρεί αμφιβολία ότι ο Γ. Περιστέρης που κέρδισε τον διαγωνισμό για τη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής οδού αντί του ιλιγγιώδους ποσού των 3,3 δις. ευρώ, θα ήθελε να μπουν με ένα σεβαστό ποσοστό της τάξης ακόμη και του 40% στην εμβληματική παραχώρηση οι Γάλλοι της Vinci, που βγήκαν δεύτεροι στον διαγωνισμό με πρόταση ύψους 3,1 δις. ευρώ, ενώ παράλληλα έχουν προσφύγει στο ΣτΕ κατά της ΓΕΚ Τέρνα για τις εγγυήσεις της Τέρνα Ενεργειακής που δόθηκαν με απόφαση ΔΣ και όχι Γενικής Συνέλευσης!
Είναι γνωστό άλλωστε στην επιχειρηματική πιάτσα ότι ο ισχυρός άντρας της ΓΕΚ Τέρνα αναζητεί πρόσθετους συμμάχους στην Αττική οδό και μολονότι έχει ήδη αποσπάσει εγκρίσεις για χρηματοδοτικό πλάνο ύψους 2,7 δις. ευρώ από τις 4 συστημικές τράπεζες εντούτοις έχει απευθυνθεί σε τουλάχιστον 6 κορυφαίους επιχειρηματικούς παράγοντες για να συμμετάσχουν στο project, με ορισμένους εξ αυτών να το βλέπουν πλέον σοβαρά και ο ένας να έχει ήδη απαντήσει θετικά!
Υπό αυτό το πρίσμα, μιας δίκαιης μοιρασιάς ενόψει μάλιστα και της τελεσίδικης απόφασης του ΣτΕ, ο Γ. Περιστέρης βρίσκεται σε συζητήσεις με τον Ευάγγελο Μυτιληναίο τον οποίο εμπιστεύονται απόλυτα οι Γάλλοι της Vinci και που τους εκπροσωπεί στις διαπραγματεύσεις, ο οποίος με τις option που διαθέτει στην κοινοπραξία, εάν η Vinci δικαιωθεί στο ΣτΕ θα έχει την δυνατότητα να συμμετάσχει με ποσοστό 40% στην Αττική οδό!
Κατά τις πληροφορίες του Radar που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης, οι δύο πλευρές θέλουν επί της αρχής να τα βρουν και να συμμετάσχουν από κοινού στο εμβληματικό project!
Ωστόσο ένα κυρίαρχο ζήτημα τους χωρίζει από την οριστική συμφωνία! Θέλουν και οι δύο το consolidation! Να ενοποιήσουν την Αττική οδό στα οικονομικά αποτελέσματα τους για λόγους χρηματιστηριακούς, πιστοληπτικούς και χρηματοοικονομικούς!
Ως γνωστόν ο Γ. Περιστέρης φέρεται να έχει ποντάρει τα ρέστα του στο «αφήγημα» της ΓΕΚ Τέρνα Παραχωρήσεων την οποία σκοπεύει να εισάγει αυτόνομα στο Χρηματιστήριο αποβλέποντας σε τεράστιες υπεραξίες!
Ήδη έχει κερδίσει τους διαγωνισμούς του ΒΟΑΚ και της Εγνατίας οδού, ενώ απομένει η απόφαση του ΣτΕ για να ολοκληρωθεί και η Αττική οδός!
Υπό αυτή την έννοια δεν υπάρχει περιθώριο να μην ενοποιηθεί η Αττική οδός, καθώς διαφορετικά το φιλόδοξο project της αυτόνομης εισαγωγής ακυρώνεται!
Αντιστοίχως οι Γάλλοι δέχονται μέχρι στιγμής την μοιρασιά μόνο εάν κάνουν οι ίδιοι το consolidation, της Αττικής οδού, χωρίς να δέχονται οποιαδήποτε άλλη συμβιβαστική πρόταση!
Υπό αυτή την οπτική γωνία, η τελική συμφωνία των δύο πλευρών θα πραγματοποιηθεί – όπως δείχνουν τα πράγματα – αφού προηγηθεί η οριστική απόφαση του ΣτΕ και καθοριστεί ο νικητής, που θα επιβάλει και τους δικούς του όρους στην μοιρασιά της Χρυσοτόκου Όρνιθας των παραχωρήσεων!
Θυμίζεται απλώς για την ιστορία, ότι η πρόταση των Γάλλων για την Αττική οδό είναι κατά 200 εκατ. ευρώ φθηνότερη, γεγονός που κάνει πιο δελεαστική από πλευράς απόδοσης, την επένδυση!