Οπως όλα δείχνουν, οτιδήποτε έκαναν οι χρήστες του Tinder μέσα στο 2023, ήταν για την πλοκή. Συγκεκριμένα, το Tinder έβγαλε το 2023 Year in Swipe, συνοψίζοντας έτσι τις πιο δημοφιλείς τάσεις της εφαρμογής γνωριμιών κατά τη διάρκεια του έτους, καθώς και κάποια δεδομένα που θα μπορούσαν να βοηθήσουν τις πιθανότητες που υπάρχουν για να κάνεις match.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα δεδομένα που μοιράστηκε η εφαρμογή, οι περισσότεροι singles επικεντρώθηκαν φέτος στις γνωριμίες και όχι στην επαφή, με το Tinder να σημειώνει 5,5 φορές μεγαλύτερη αύξηση των χρηστών που συμπεριέλαβαν στο βιογραφικό τους δηλώσεις όπως “Ό,τι κάνω είναι για την πλοκή”. Οι χρήστες δηλαδή, έδωσαν προτεραιότητα στις προσωπικές εμπειρίες και την εξερεύνηση, και όχι στην αναμονή για τον έναν και μοναδικό.

Από τα δεδομένα αυτά μάλιστα, φάνηκε πως οι εργένηδες στις ΗΠΑ ήταν μερικοί από τους πιο πρόθυμους. Το Σικάγο και το Λος Άντζελες για την ακρίβεια, κατέλαβαν τη δεύτερη και την πέμπτη θέση μεταξύ των πέντε κορυφαίων πόλεων σε όλο τον κόσμο με τα ταχύτερα ποσοστά ανταπόκρισης (άλλη δουλειά δεν έχουν;), ενώ η Νότια Κορέα έδειξε πως θέλει το match ακόμα περισσότερο, με τις πόλεις Μπουσάν, το Ίντσεον και Σεούλ να καταλαμβάνουν τις άλλες τρεις θέσεις.

Και οι αποκαλύψεις του Tinder δε σταματούν εδώ αφού το 2023 Year in Review έδειξε τι είναι αυτό που κάνουν πολλοί από τους χρήστες του στον ελεύθερο χρόνο τους. Και τι είναι αυτό; Βλέπουν ταινίες τρόμου, ακούνε χιπ χοπ, παίζουνε τένις και βγάζουν βόλτα τον σκύλο τους. Βέβαια, όλα τα παραπάνω δεν πιάνουν μία μπροστά στο πιο δελεστικό χαρακτηριστικό που μπορεί να έχει κάποιος και που αφορά το “otaku“. Την ιαπωνική αυτή λέξη δηλαδή που αναφέρεται σε εμμονικούς οπαδούς των anime και των manga. Τα επόμενα πιο ελκυστικά ενδιαφέροντα είναι οι μαζορέτες, οι πιλάτες η LGBTQ+ κοινότητα, τα οποία καταλαμβάνουν τη δεύτερη, τρίτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα.

Διαβάστε ακόμη: