Όπως το Radar έχει αποκαλύψει, σε αντίθεση με τους γνωστούς – αγνώστους του Διαδικτύου που υπονόμευσαν το deal και ανακάλυπταν συνεχώς εμπλοκές λειτουργώντας καθ’ υπαγόρευση τρίτων επιχειρηματικών συμφερόντων, οι διαπραγματεύσεις μεταξύ Τέρνα Ενεργειακή και του εκ των κορυφαίων funds του πλανήτη First Sentier έχουν εισέλθει στην τελική ευθεία!

Μάλιστα, έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι προ ημερών το ΔΣ της ΓΕΚ Τέρνα, της εισηγμένης βασικής μετόχου της Τέρνα Ενεργειακή φέρεται να εξουσιοδότησε τον Γιώργο Περιστέρη προκειμένου να διαπραγματευθεί με την First τις τελευταίες λεπτομέρειες του μεγάλου επιχειρηματικού deal η ολοκλήρωση του οποίου πλέον επίκειται!

Επιβεβαιώνοντας έτσι τις αποκλειστικές πληροφορίες του Radar αλλά και της Αξίας του Σαββάτου, ότι η συμφωνία (που σκόπιμα κάποιοι αμφισβητούσαν) θα κλείσει μέσα στον Σεπτέμβριο και πως το τίμημα θα κινείται σε πολύ υψηλά επίπεδα, πέριξ των 22 ευρώ ανά μετοχή, με τους μετόχους της Τέρνα Ενεργειακή να διαβεβαιώνουν πως η συμφωνία, με τον τρόπο που θα υλοποιηθεί, θα είναι προς όφελος του επενδυτικού κοινού!

Υπό το πρίσμα αυτό, κατόπιν δηλαδή των σχετικών πληροφοριών αλλά και της εξουσιοδότησης από το ΔΣ της ΓΕΚ Τέρνα προς τον Γ. Περιστέρη να προβεί στις τελικές διαπραγματεύσεις, όλα δείχνουν πως η μετοχική συμφωνία βρίσκεται προ των πυλών καταδεικνύοντας τη δυναμική του κλάδου της Ενέργειας και των εταιριών πρωταγωνιστών του ελληνικού χρηματιστηρίου που ευνοούνται τόσο από τις συνθήκες όσο και από την ευρύτερη συγκυρία!

Υπενθυμίζεται πως το αρχικό ενδιαφέρον για την απόκτηση του πακέτου των μετοχών της Τέρνα Ενεργειακή είχε επιδείξει η περίφημη Macquarie, το αυστραλιανό fund που αντί του ποσού των 2,1 δις. απέκτησε από την ΔΕΗ δια μέσω του διεθνούς διαγωνισμού, το 49% του ΔΕΔΔΗΕ, χωρίς ταυτόχρονα να προβλέπεται καμία εμπλοκή στην άσκηση του μάνατζμεντ!

Ωστόσο στη συνέχεια οι διαπραγματεύσεις με την Macquarie (που μαζί με τον όμιλο Κοπελούζου θα διεκδικήσουν την σύμβαση παραχώρησης της Αττικής οδού στον διαγωνισμό που επίκειται) διακόπηκαν, καθώς τόσο η First που κατεβαίνει με την ΓΕΚ Τέρνα στον διαγωνισμό για την Αττική οδό, όσο και η Mitsubishi φέρονται να πρόσφεραν τίμημα ανά μετοχή υψηλότερο κατά 1,8 ευρώ από την πρόταση της Macquarie!

Διαβάστε ακόμη: