Η Yahoo σχεδιάζει να απολύσει περισσότερο από το 20% του συνολικού 8.600 εργατικού δυναμικού της ως μέρος μιας μεγάλης αναδιάρθρωσης.
Η βετεράνος εταιρεία τεχνολογίας αναδιοργανώνει τη διαφημιστική της μονάδα, η οποία θα χάσει περισσότερο από το μισό της τμήμα μέχρι το τέλος του έτους.
Σχεδόν 1.000 εργαζόμενοι θα επηρεαστούν από τις περικοπές μέχρι το τέλος της εβδομάδας.
Σχεδόν 1.000 εργαζόμενοι θα επηρεαστούν από τις περικοπές μέχρι το τέλος της εβδομάδας.
Η Yahoo είναι η πιο πρόσφατη εταιρεία τεχνολογίας που ανακοίνωσε την απώλεια θέσεων εργασίας, καθώς οι εταιρείες παλεύουν με την κάμψη της ζήτησης, τον υψηλό πληθωρισμό και την αύξηση των επιτοκίων.
«Αυτές οι αποφάσεις δεν είναι ποτέ εύκολες, αλλά πιστεύουμε ότι αυτές οι αλλαγές θα απλοποιήσουν και θα ενισχύσουν τη διαφημιστική μας επιχείρηση μακροπρόθεσμα, επιτρέποντας παράλληλα στη Yahoo να προσφέρει καλύτερη αξία στους πελάτες και τους συνεργάτες μας», δήλωσε εκπρόσωπος στο BBC.
Η Yahoo, η οποία ανήκει στην εταιρεία ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων Apollo Global Management από την εξαγορά 5 δισ. δολαρίων το 2021, πρόσθεσε ότι η κίνηση θα επιτρέψει στην εταιρεία να περιορίσει την εστίαση και τις επενδύσεις της στη ναυαρχίδα της διαφημιστικής της επιχείρησης που ονομάζεται DSP, ή πλατφόρμα ζήτησης.
Οι απολύσεις αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας της εταιρείας για τον εξορθολογισμό των εργασιών στη διαφημιστική μονάδα της Yahoo.
Έρχεται καθώς πολλοί διαφημιστές έχουν μειώσει τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ ως απάντηση στα υψηλά ποσοστά πληθωρισμού και τη συνεχιζόμενη αβεβαιότητα σχετικά με μια ύφεση.
Η εκ νέου εστίαση σηματοδοτεί την πρόθεση της εταιρείας να σταματήσει να ανταγωνίζεται απευθείας με εταιρείες όπως η Google και η Meta του Facebook για κυριαρχία στην ψηφιακή διαφήμιση.
Ο εκπρόσωπος της Yahoo πρόσθεσε: «Το νέο τμήμα θα ονομάζεται – απλά – Yahoo Advertising.»
Διαβάστε ακόμη: