Σε μάχη για δύο εξελίσσεται ο διαγωνισμός της Lamda για την υπογειοποίηση της Λεωφόρου Ποσειδώνος και τα έργα υποδομής του Ελληνικού, αρχικού προϋπολογισμού περίπου 370 εκατ. ευρώ!

Σύμφωνα με καλά ενημερωμένες πηγές, η μάχη για την τελική επικράτηση δίνεται μεταξύ της ΑΒΑΞ από τη μία και της κοινοπραξίας Ελλάκτωρ-Αρχιρόδον από την άλλη, με την ΓΕΚ Τέρνα να βρίσκεται λίγο πιο πίσω και αμέσως μετά την κοινοπραξία Ιντρακάτ – Μυτιληναίου!

Υπό τις παρούσες συνθήκες, και με βάση την πληροφόρηση από σοβαρές πηγές, η ΑΒΑΞ φαίνεται πως τουλάχιστον μέχρι τώρα κάνει την μεγάλη έκπληξη και από αουτσάιντερ του διαγωνισμού, καθώς ελάχιστοι την υπολόγιζαν αρχικά, έχει μετατραπεί σε φαβορί!

Προφανώς το μάνατζμεντ της ΑΒΑΞ έχει εκμεταλλευτεί τα νέα μηχανήματα για διάνοιξη σηράγγων που έχει αποκτήσει με αφορμή την τεράστια εργολαβία της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, που της έδωσαν τη δυνατότητα μεταξύ άλλων να υποβάλει πολύ ανταγωνιστική προσφορά!

Αντιστοίχως πολύ δυνατά χτύπησε τη δουλειά ο Ελλάκτωρ, που ήταν αποφασισμένος να πάρει το έργο, άλλωστε έχει ήδη εγκατεστημένη εργολαβία στην Ποσειδώνος όπου κατασκευάζει τη διάνοιξη του οδικού δικτύου από το ΣΕΦ έως και μετά το Ίδρυμα Νιάρχος!

Σοβαρή δυνατότητα να χτυπήσει το έργο με μεγάλη έκπτωση εφέρετο να έχει και η ΓΕΚ Τέρνα, υπό την έννοια ότι η μεγάλη κατασκευαστική εταιρία λόγω καζίνου και του ξενοδοχειακού συγκροτήματος που θα κατασκευάσει θα έχει εγκατεστημένη εργολαβία και κατ’ επέκταση σοβαρές οικονομίες κλίματος!

Επί του προκειμένου, τώρα, οι πληροφορίες λένε πως οι προσφορές, με μεγάλες εκπτώσεις, που υπέβαλαν οι δύο πρώτοι, δηλαδή Άβαξ και Ελλάκτωρ, είναι πολύ κοντά, με ελαφρύ προβάδισμα της ΑΒΑΞ!

Οπότε ο διαγωνισμός θα κριθεί στο νήμα, με τα νούμερα των προσφορών να κινούνται κάπου μεταξύ 280-320 εκατ. ευρώ!