Τον Μάιο του 2022 στην έγκυρη νορβηγική ναυτιλιακή εφημερίδα «Tradewinds» φιλοξενήθηκε ένα άρθρο σχετικά με τις αγοραπωλησίες («S&P») δεξαμενόπλοιων.
Το άρθρο ξεκινούσε με την περιγραφή της εντυπωσιακής πώλησης του δεξαμενόπλοιου, «Cap Pierre» τύπου Suezmax κατασκευής 2004, από την βελγική εταιρεία Euronav στην ελληνικών συμφερόντων Metrostar, σχολιάζοντας ότι «Μια συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών θα συμβάδιζε με τις πρόσφατες κινήσεις της Euronav, αλλά όχι τόσο με της Metrostar…», καθώς «Η Metrostar υπό την ηγεσία του Θεόδωρου Αγγελόπουλου είναι επίσης μία εταιρία δραστήρια στις αγοραπωλησίες, ωστόσο τα τελευταία χρόνια έχει επικεντρωθεί στα σύγχρονα δεξαμενόπλοια».
Την ίδια στιγμή, αρκετοί διεθνείς brokers που ασχολούνται με τον κλάδο του S&P ανέφεραν ότι η πώληση του «Cap Pierre» στη Metrostar έγινε έναντι 21,5 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ.
Πράγματι, αυτό που προκύπτει από τις βάσεις ναυτιλιακών δεδομένων είναι ότι το πλοίο άλλαξε ιδιοκτησία, μεταβιβάστηκε στη Metrostar και μετονομάστηκε σε Huelva Star, προφανώς από το όνομα του λιμανιού Huelva στην Ισπανία, όπου πραγματοποιήθηκε η παράδοση του πλοίου από τη Euronav στη Metrostar.
Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί ότι, παρόλο που η Euronav ήταν βελγική εταιρεία, είχε επιλέξει την Ελληνική σημαία για το «Cap Pierre», σε αντίθεση με την Metrostar που αποφάσισε να αλλάξει την υφιστάμενη Ελληνική σημαία του πλοίου με αυτήν της Λιβερίας, παρόλο που η τελευταία ανήκει στον Θεόδωρο Αγγελόπουλο, σύζυγο της Γιάννας Αγγελοπούλου, πρώην Προέδρου της Επιτροπής «Ελλάδα 2021».
Η εν λόγω απόφαση βέβαια του Έλληνα επιχειρηματία με καταγωγή από τον Βλαχοράφτη Γορτυνίας Θεόδωρου Αγγελόπουλου συνάδει μάλλον με τις μέχρι σήμερα επιλογές του, καθώς είναι γνωστό ότι κανένα από τα πλοία της Metrostar δεν φέρει την Ελληνική σημαία, ούτε απασχολεί Έλληνες ναυτικούς.
Ο ίδιος ο επιχειρηματίας άλλωστε επιθυμεί να δηλώνει πλέον κάτοικος ενός ειδυλλιακού ξενοδοχείου στο Feussiberg της Ελβετίας με άπλετη θέα στη λίμνη της Ζυρίχης, ενώ η σύζυγός του Γιάννα δηλώνει κάτοικος του αγαπημένου χειμερινού, και όχι μόνο, καταφυγίου της ελίτ Gstaad.
Όπως είναι παγκοίνως γνωστό, εντούτοις, το επίκεντρο της επιχειρηματικής, κοινωνικής και οικογενειακής ζωής τους βρίσκεται στην Αθήνα και, ειδικότερα, στη μυθική έπαυλη του Ψυχικού, όπου δεν έχουν πάψει να δεξιώνονται ανελλιπώς μέχρι σήμερα σημαίνοντα πρόσωπα και ανώτατους κυβερνητικούς αξιωματούχους.
Σε κάθε περίπτωση, τα περίεργα δεν σταματούν εδώ.
Εντύπωση προκαλεί, επίσης, το γεγονός ότι μέχρι σήμερα η Metrostar δεν έχει προσθέσει το Huelva Star στον στόλο της στην ιστοσελίδα της.
Έτσι, δεν είναι γνωστό στο κοινό ότι η Metrostar διαθέτει ένα δεξαμενόπλοιο τύπου Suezmax ηλικίας 19 ετών με δυνατότητα μεταφοράς 1 εκατομμυρίου βαρελιών πετρελαίου.
Τα παραπάνω γεννούν το εύλογο ερώτημα για τον λόγο της αγοράς του και της, ταυτόχρονης, απόφασης να παραμείνει αυτή εν κρυπτώ και να μην κοινοποιηθεί.
Την απάντηση τη δίνουν, ενδεχομένως, οι πλόες του πλοίου και οι φορτοεκφορτώσεις στις οποίες εμπλέκεται.
Έτσι, κατόπιν επισταμένης έρευνας σε εξειδικευμένες βάσεις δεδομένων, προκύπτει ότι το Huelva Star στο πρώτο ταξίδι που έκανε υπό την ιδιοκτησία της Metrostar φόρτωσε στην Ust Luga της Ρωσίας και ξεφόρτωσε στο Visakhapatnam στην Ινδία.
Επομένως, τέλη Απριλίου του 2022, η Metrostar έδωσε εντολή στο πλοίο της να φορτώσει πετρέλαιο στη Ρωσία, τη στιγμή που όλες οι δυτικές δυνάμεις, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, επέβαλαν κυρώσεις στη Ρωσία και τους ολιγάρχες της λόγω της εισβολής στην Ουκρανία.
Πρόκειται για την ίδια χρονική περίοδο που οι Ρώσοι εισβολείς σφυροκοπούσαν την πόλη που πήρε το όνομά της από την Παναγία, τη Μαριούπολη, οδηγώντας σε εξαθλίωση τον πληθυσμό της και καταστρέφοντας ένα από τα τελευταία εναπομείναντα και συμπαγή μέρη του Παρευξείνιου Ελληνισμού.…
Μάλιστα, το επόμενο ταξίδι του Huelva Star της Metrostar ήταν ακόμη πιο αξιοσημείωτο… Δορυφορικές εφαρμογές το εντόπισαν στις 2 Αυγούστου να διασχίζει το κανάλι του Σουέζ με κατεύθυνση προς τα βόρεια, στο δρόμο του για να φορτώσει στη Μεσόγειο Θάλασσα.
Ωστόσο, μόλις 3 ημέρες αργότερα εντοπίστηκε ξανά να διασχίζει το κανάλι του Σουέζ με κατεύθυνση προς τα νότια.
Ωστόσο, 3 ημέρες δεν είναι αρκετές για να φτάσει το πλοίο σε λιμάνι φόρτωσης.
Είναι, όμως, υπεραρκετές, για να φορτώσει πετρέλαιο μέσω STS (Ship To Ship), δηλαδή να φορτώσει πετρέλαιο πλευρίζοντας άλλο πετρελαιοφόρο πλοίο.
Είναι γνωστό ότι οι φορτώσεις STS στην Ανατολική Μεσόγειο εξυπηρετούν ρωσικά φορτία πετρελαίου.
Φαίνεται ότι ο πειρασμός για τα υψηλά ναύλα που προσφέρουν εν μέσω του βάρβαρου πολέμου που εξαπέλυσε ο Πούτιν εναντίον της Ουκρανίας, αλλά ουσιαστικά του Δυτικού κόσμου, λύγισε τις όποιες ηθικές ή και νομικές αναστολές του 80χρονου σήμερα Θεόδωρου Αγγελόπουλου, αλλά και της συζύγου του Γιάννας.
Η τελευταία, άλλωστε, σε πρόσφατη συνέντευξή της στις 14 Ιανουαρίου 2023, δήλωνε στο πανελλήνιο ότι στον Θεόδωρο «άρεσε το μυαλό της» και «την έκανε συμμέτοχη» στις επιχειρήσεις του.
Μετά από αυτή τη συνέντευξη είναι πλέον δεδομένο ότι η Γιάννα Αγγελοπούλου είναι συνέταιρος του Θεόδωρου και στη Metrostar και συνεπώς με κοινή τους απόφαση αγοράστηκε το Huelva Star, αποκρύφτηκε από το στόλο της Metrostar και δραστηριοποιήθηκε στην μεταφορά ρωσικού πετρελαίου…
Με άλλα λόγια, αφότου η Γιάννα Αγγελοπούλου ολοκλήρωσε την πολυσχιδή δραστηριότητά της για τους περίλαμπρους πατριωτικούς εορτασμούς για τα 200 χρόνια από το 1821, επιχειρώντας να μεταλαμπαδεύσει σε ολόκληρη την υφήλιο τα ιδανικά της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας που πρεσβεύει η ιστορική Ελληνική Επανάσταση, αποφάσισε από κοινού με τον σύζυγό της να επενδύσουν σε ένα γερασμένο δεξαμενόπλοιο, προκειμένου να μεταφέρουν 1 εκατομμύριο ρωσικά βαρέλια πετρελαίου σε κάθε ταξίδι.
Αν το καλοσκεφτεί κανείς, όμως, ο Θεόδωρος και η Γιάννα Αγγελοπούλου με τον τρόπο αυτό δεν συμβάλλουν στη χρηματοδότηση του πολέμου του Πούτιν κατά της πολιτισμένης ανθρωπότητας;
Για όσους βέβαια έχουν καλή μνήμη, αυτό δεν θα αποτελέσει έκπληξη. Δεν ήταν παρά λίγα χρόνια νωρίτερα, όταν ο Ερντογάν είχε αγοράσει ένα από τα πλωτά γεωτρύπανα με τα οποία ασκεί τη σε βάρος της πατρίδας μας αναθεωρητική στρατηγική του στην Ανατολική Μεσόγειο.
Επρόκειτο για πλωτό γεωτρύπανο πρώην ιδιοκτησίας Θεόδωρου Αγγελόπουλου, το οποίο αγόρασε ο Ερντογάν μετά τη χρεοκοπία της εταιρείας που το διαχειριζόταν καταβάλοντας ένα ελάχιστο μέρος της αρχικής αξίας του πλοίου.
Αν, λοιπόν, ο Θεόδωρος και η Γιάννα Αγγελοπούλου «χρηματοδότησαν» με αυτόν τον έμμεσο και αθέλητο ίσως τρόπο το γεωτρύπανο του Ερντογάν, προκειμένου αυτό να πλεύσει στις ελληνικές θάλασσες και να κάνει γεωτρήσεις, τότε γιατί να απέχουν από το προσοδοφόρο έργο της άμεσης χρηματοδότησης των εισβολέων της Ουκρανίας;
Σε κάθε περίπτωση, τα ερωτηματικά που γεννώνται είναι μεγάλα και αναμένουν τις απαντήσεις τους.
Αναρωτιέται κανείς πράγματι κατά πόσο είναι θεμιτό για τους πρεσβευτές οικουμενικών και, ταυτόχρονα, πατριωτικών αξιών και ιδανικών, που δηλώνουν, μάλιστα, ότι βρίσκονται στο «σταυροδρόμι» αποφάσεων για το επόμενο βήμα της δημόσιας παρουσίας τους στον τόπο, να ακολουθούν τα παραπάνω αμφιλεγόμενα αν μη τι άλλο επιχειρηματικά μονοπάτια.
Πόσο μάλλον, όταν το επιχειρηματικό ζεύγος Θεόδωρου και Γιάννας Αγγελοπούλου, ελλείψει άλλων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, φαίνεται ότι έχει άπλετο χρόνο να συνομιλεί με κορυφαίους κυβερνητικούς παράγοντες και να εργάζεται αδιάκοπα για τα εθνικά συμφέροντα, συμπεριλαμβανομένης κατά προτεραιότητα της ίδιας της εθνικής άμυνας…
Το ρεπορτάζ συνεχίζεται…
Διαβάστε περισσότερα
- Ο γκουρού που έριξε έξω την Χίλαρι Κλίντον, θα πάρει στο λαιμό του και τον Μητσοτάκη;
- Υπάρχει μεσάζοντας στα εξοπλιστικά; Οι φήμες για επώνυμο Έλληνα επιχειρηματία
- Barbie: Έπτα γυναίκες πρωτοπόροι γίνονται κούκλες
- Τέμπη: Το «μπάχαλο» με τις βάρδιες των σταθμαρχών και οι καταθέσεις του επιθεωρητή του ΟΣΕ