Ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, κατά την κατάθεση του στην εξεταστική επιτροπή που διερευνά τα αίτια της τραγωδίας των Τεμπών, περιέγραψε την κατάσταση που επικρατούσε για χρόνια στον ελληνικό σιδηρόδρομο.
Ο κ. Χρυσοχοΐδης, ο οποίος διετέλεσε Υπουργός υποδομών την περίοδο 2013-2015, μίλησε για τις χρόνιες παθογένειες, τις ελλείψεις στο προσωπικό αλλά και την ανεπάρκεια του δικτύου.
«O ΟΣΕ δεν είχε ούτε το προσωπικό ούτε την χρηματοδότηση» είπε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε: «Τα συστήματα σηματοδότησης ήταν αντικείμενο δολιοφθορών και κλοπών, ενώ το δίκτυο ουσιαστικά ήταν κατεστραμμένο».
«Όταν έφυγα από το υπουργείο, το τέλος του 14, παρεδόθη αυτή η σύμβαση για να εκτελεστεί σε 2 χρόνια. Επειδή υπήρχαν σοβαρά θέματα και στην υποδομή, πέρα από ασφαλείας και στη γραμμή δηλαδή, το δίκτυο ήταν προβληματικό. Για αυτό όπως είπα καλούσα τους υπευθύνους κάθε 20 – 30 μέρες, ιδίως στο σημείο της Λαμίας που η γραμμή ήταν σε πολύ κακή κατάσταση», σημείωσε ο κ. Χρυσοχοΐδης, αναφερόμενος στη σύμβαση 717.