O ένας μετά τον άλλον οι σπόνσορες εγκαταλείπουν την Κιάρα Φεράνι.

Μετά την ιταλική εταιρεία οπτικών Safilo, τώρα ήρθε η σειρά της Coca-Cola να διακόψει τη συνεργασία της με τη διάσημη influencer με τους σχεδόν 30 εκατομμύρια followers στο Instagram.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας La Repubblica, η εταιρεία αναψυκτικών είχε προσλάβει τη Φεράνι για μια διαφήμιση, που επρόκειτο να προβληθεί περί τα τέλη Ιανουαρίου. Αλλά η Coca-Cola αποφάσισε να μην προχωρήσει τη συνεργασία μετά το σκάνδαλο με το χριστουγεννιάτικο κέικ και το πρόστιμο του 1 εκατομμυρίου ευρώ που επέβαλε πρόσφατα η αντιμονοπωλιακή αρχή της Ιταλίας στην 36χρονη επιχειρηματία των social media.

H διαφήμιση σύμφωνα με τα σχέδια της Coca-Cola επρόκειτο να επωφεληθεί του ντόρου γύρω από το φεστιβάλ Σανρέμο τη δεύτερη εβδομάδα του Φεβρουαρίου, στο οποίο ήταν μια από τις μεγάλες πρωταγωνίστριες την περασμένη χρονιά η Φεράνι.

Εταιρείες εγκαταλείπουν τη Φεράνι

Αλλά η εταιρεία αποφάσισε να σταματήσει τη συνεργασία της με τη Φεράνι όπως και ο όμιλος Safilo προ εβδομάδων, που είχε μακρά συνεργασία με την Influencer, και κατασκεύαζε γυαλιά με την επωνυμία της.

Η Κιάρα Φεράνι έφαγε πρόστιμο για «παραπλανητικούς φιλανθρωπικούς ισχυρισμούς» και ζήτησε συγγνώμη
Η συνεργασία τους τερματίστηκε με πρωτοβουλία της εταιρείας οπτικών που επικαλέστηκε την «παραβίαση συμβατικών δεσμεύσεων που είχε αναλάβει» η Φεράνι μετά το πρόστιμο για το χριστουγεννιάτικο κέικ που της επιβλήθηκε για παραπλανητικούς φιλανθρωπικούς ισχυρισμούς, για τους οποίους της άσκησε κριτική ακόμη και η πρωθυπουργός της Ιταλίας, Τζόρτζια Μελόνι.

Εταιρείες όπως η L’Oréal, η Pantene, η Lancome, η Nestlé, η Calzedonia, η Intimissimi και η Morellato, οι οποίες συνεργάζονταν επί χρόνια με τη Φεράνι, δεν έχουν πάρει ακόμη θέση. Από την άλλη, η εταιρεία ειδών γραφείου (ημερολόγια κ.λπ.) Pigna επιβεβαίωσε και επίσημα τη συνεργασία της με την influencer.

Το κέικ που «έκαψε» τη Φεράνι

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ιταλίας AGCM επέβαλε πρόστιμο ύψους 1,075 εκατομμυρίων ευρώ σε εταιρείες που ελέγχει η 36χρονη Φεράνι, επειδή παραπλάνησαν καταναλωτές ότι με την αγορά ενός κέικ παντόρο -παραλλαγής του πανετόνε- μέρος των χρημάτων τους θα πήγαινε σε φιλανθρωπικό ίδρυμα για τον καρκίνο των οστών σε νοσοκομείο του Τορίνo.

H εταιρεία Balocco, που παρασκευάζει τα κέικ αυτά, είχε καταβάλει το ποσό των 50.000 ευρώ στο φιλανθρωπικό ίδρυμα προτού λανσάρει στην αγορά το παντόρο με τη… βοήθεια της Φεράνι, αλλά της επιβλήθηκε πρόστιμο 420.000 ευρώ επειδή δεν προχώρησε σε νέες δωρεές μεταγενέστερα. Τόσο η Φεράνι όσο και η Balocco άσκησαν έφεση κατά του προστίμου της AGCM.

Στο μεταξύ, η Φεράνι επέστρεψε στα social media: Αφού δήλωσε ότι της είχαν «λείψει» οι followers της, συνέχισε με αναρτήσεις φωτογραφιών από την καθημερινότητά της με χαμόγελα και οικογενειακές στιγμές, ελπίζοντας να αφήσει πίσω της την αρνητική δημοσιότητα του τελευταίου διαστήματος.

Διαβάστε ακόμη: