Τελειώνει ο μήνας και ο χρόνος αρχίζει να μετράει αντίστροφα για την Παραχώρηση της Αττικής οδού, οι φάκελοι των προσφορών της οποίας στον διεθνή διαγωνισμό θα ανοίξουν από το ΤΑΙΠΕΔ την ερχόμενη εβδομάδα και κατά πάσα πιθανότητα γύρω στις 7 Σεπτεμβρίου προκειμένου ο πρωθυπουργός να εξαγγείλει τον νέο διαχειριστή του εμβληματικού οδικού άξονα από το βήμα της ΔΕΘ!

Με δεδομένο ότι οι προσφορές είναι κλειστές και κανείς δεν έχει κανενός είδους πρόσβαση, το μόνο που μπορεί να κάνει κανείς την ώρα τούτη είναι εικασίες ως προς το τίμημα ή να μεταφέρει πληροφορίες βασισμένες σε υποθέσεις και πιθανολογήσεις!

Διότι σε τέτοιες διαγωνιστικές αναμετρήσεις μεταξύ πανίσχυρων παικτών, Ελλήνων και ξένων, υπάρχουν παιχνίδια τακτικής, σκόπιμες διαρροές για να θολώσουν το τοπίο και άλλα πολλά!

Η αλήθεια είναι πως η Αττική οδός αποτελεί την νούμερο 1 παραχώρηση!

Και όταν η Εγνατία οδός έφτασε στο 1,5 δις., τότε γίνεται αντιληπτό ότι σε κανονικές συνθήκες δεν μπορούμε να μιλάμε για τίμημα κάτω των 3 δις. ευρώ!!!

Ωστόσο αλήθεια είναι και το γεγονός πως η Αττική οδός δεν είναι αυτή που ήταν, δεν εμπεριέχει κατασκευαστικό αντικείμενο, κυκλοφοριακά έχει φρακάρει, το ζήτημα των διοδίων και της αναπροσαρμογής τους είναι σύνθετο, ενώ παράλληλα λόγω επιτοκίων έχει αυξηθεί το κόστος του χρήματος και έχουν περιοριστεί τα περιθώρια!

Υπό αυτή την έννοια, πλεονέκτημα έχει οποίος διαθέτει χρήμα ή έχει πρόσβαση σε εύκολο και φτηνό δανεισμό!

Από την Macquarie πάντως υπάρχει μια αίσθηση ότι η παραχώρηση δεν έχει χτυπηθεί άνω των 2,5 δις. ευρώ για πολλούς και σύνθετους λόγους!

Αν και η πιάτσα θεωρεί ότι η Macquarie αν θέλει κάτι δεν το σκέφτεται…

Παράγοντες της κατασκευαστικής αγοράς που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα υποστηρίζουν ότι όλοι ανεξαιρέτως έχουν δώσει προσφορές με βάση τα 2,5 δις. ευρώ και άνω! Ενώ χρηματιστηριακοί παράγοντες βλέπουν ο διαγωνισμός να κρίνεται πάνω από τα 3 δις.!!!

Η φημολογία που επικρατεί λέει ότι ο Γιώργος Περιστέρης που βλέπει στρατηγικά το ζήτημα των Παραχωρήσεων έχει κάνει πρόταση μαμούθ, ειδικά από τη στιγμή που «χάλασε» το ντηλ με την First για την Τέρνα Ενεργειακή!

Αντίστοιχα στην πιάτσα κυκλοφορεί τις τελευταίες μέρες ότι πρόταση – μαμούθ έχει κάνει και η Ιντρακάτ, γεγονός που προκαλεί ακόμη πιο αυξημένο ενδιαφέρον για την έκβαση του έργου!

Επαναλαμβάνω: οι Φάκελοι των οικονομικών προσφορών είναι ακόμη κλειστοί!

Οπότε όσα κυκλοφορούν είναι αποτέλεσμα διαρροών, πληροφοριών, εικασιών και πιθανολογήσεων …

Διαβάστε ακόμη: