Σε άλλο επίπεδο μεταφέρεται η «κόντρα» των σούπερ μάρκετ για τις τιμές, τα ψώνια της εβδομάδας και την ακρίβεια.
Αιχμή της νέας κόντρας που ξέσπασε τις τελευταίες ώρες, σε επικοινωνιακό επίπεδο μέχρι στιγμής, είναι η συγκριτική διαφημιστική καμπάνια της Lidl Hellas.
Στο «τρέχον» φυλλάδιο της και στον διαδικτυακό της τόπο η Lidl Hellas προχωρά στη σύγκριση τιμών και αλυσίδων σούπερ μάρκετ σε ένα καλάθι με 14 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που πουλάει η ίδια, με αυτά δύο βασικών ανταγωνιστών της. Αν και δεν τις κατονομάζει, -σ.σ. τις χαρακτηρίζει αλυσίδα Α και αλυσίδα Β, φροντίζει να τις φωτογραφήσει αναρτώντας τις αποδείξεις με το καλάθι των 14 προϊόντων. Αυτό μπορεί κάποιος να το δει αν «σκρολάρει» στο site του discounter.
Με βάση λοιπόν την τιμοληψία της Lidl Hellas -σ.σ. έγινε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας την περίοδο 14 έως 18 Μαΐου- ο discounter εμφανίζεται να είναι φθηνότερος από τους άλλους δύο στο καλάθι των 14 προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, στα οποία εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να γίνει ευθεία σύγκριση.
Άμεση και έξω από τα τετριμμένα και τα διαφημιστικά ήθη της χώρας ήταν η απάντηση της ΑΒ Βασιλόπουλος, στα πρότυπα διαφημιστικών σποτ που έχουμε δει στο εξωτερικό, όπως αυτό του 2001 της Pepsi, ή της κόντρας Adidas – Nike στο X.
Με μια καταχώρηση στα social media (facebook) η ΑΒ Βασιλόπουλος ευχαριστεί τη LidlHellas που προτίμησε τα καταστήματα της ΑΒ για τις αγορές της. Μάλιστα την ενημερώνει ότι η απόδειξη της θα ήταν ακόμη πιο χαμηλή αν είχε ΑΒ Plus και γι’ αυτό την έκανε και μέλος!
Το post της ΑΒ Βασιλόπουλος στο Facebook μέσα σε μια ώρα από τη στιγμή που ανέβηκε -σ.σ. αναρτήθηκε το απόγευμα της Πέμπτης- είχε 540 likes, 28 κοινοποιήσεις και 121 σχόλια.