Ο γίγαντας στον χώρο της μόδας και πολυτελών ειδών LVMH βρίσκεται σε επαφή με συμβούλους, προκειμένου να εξετάσει τις επιλογές για το brand στον χώρο της μόδας Marc Jacobs μετά από προσεγγίσεις από επίδοξους «μνηστήρες», σύμφωνα με πηγές.

Η επωνυμία θα μπορούσε να προσελκύσει προσφορές από άλλες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών, καθώς και από εταιρείες ιδιωτικού μετοχικού κεφαλαίου, όπως ανέφεραν οι πηγές, ζητώντας να μην κατονομαστούν επειδή οι πληροφορίες ήταν ιδιωτικές.

Η διαδικασία βρίσκεται στα αρχικά στάδια και η LVMH δεν έχει λάβει τελική απόφαση για το πώς θα ανταποκριθεί στο ενδιαφέρον. Ο όμιλος πολυτελών ειδών θα μπορούσε να συνεχίσει να αναπτύσσει τις ίδιες τις δραστηριότητές της, σύμφωνα με τις πηγές.

Εκπρόσωπος της LVMH είπε ωστόσο ότι η εταιρεία αρνείται κατηγορηματικά ότι εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης της Marc Jacobs, αρνούμενος να σχολιάσει περαιτέρω.

Είναι σχετικά σπάνιο η LVMH να διαθέσει κάποια από τις μάρκες του χαρτοφυλακίου της. Μία από τις τελευταίες σημαντικές τέτοιου είδους αποφάσεις ήταν το 2016, όταν ο όμιλος συμφώνησε να πωλήσει την Donna Karan και την DKNY στην τιμή των 650 εκατομμυρίων δολαρίων. Οποιαδήποτε συμφωνία θα βοηθούσε την LVMH να επωφεληθεί από τη μακροχρόνια ανάκαμψη της Marc Jacobs και να της επιτρέψει να πωλήσει μια μάρκα στην προσιτή κατηγορία πολυτελείας προκειμένου να επικεντρωθεί σε προσφορές υψηλότερης κατηγορίας.

Ο σχεδιαστής μόδας Marc Jacobs, 61 ετών, ήταν καλλιτεχνικός διευθυντής για περισσότερο από μια δεκαετία στη μάρκα Louis Vuitton, η οποία συμβάλει στο μεγαλύτερο ποσοστό στα κέρδη της LVMH. Η ομώνυμη επωνυμία του Νεοϋορκέζου ιδρύθηκε το 1984 μαζί με τον επιχειρηματικό συνεργάτη Robert Duffy. Η LVMH κατέχει περίπου το 80% της μάρκας, ενώ οι Jacobs και Duffy κατέχουν το υπόλοιπο.

Ο Marc Jacobs πωλεί προϊόντα, όπως το The Tote Bag που διατίθεται στη Γαλλία προς 550 ευρώ, πολύ χαμηλότερα από την τιμή των 1.500 ευρώ για μια τσάντα Louis Vuitton Neverfull. Τόλμησε να ασχοληθεί με την προσωπική περιποίηση το 2007, παρουσιάζοντας το άρωμα Marc Jacobs Daisy με το διάσημο λουλουδάτο καπάκι και στη συνέχεια κυκλοφόρησε μια συλλογή ομορφιάς το 2014, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας.

Η LVMH έχει αναδιαρθρώσει τη Marc Jacobs τα τελευταία χρόνια, γεγονός που οδήγησε σε απλοποίηση της προσφοράς προϊόντων της. Η κερδοφόρα μάρκα παρουσίασε πωλήσεις ύψους περίπου 600 εκατομμυρίων ευρώ το 2023, σύμφωνα με τις πηγές.

Η LVMH με έδρα το Παρίσι είναι ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελών ειδών στον κόσμο, έχοντας συγκεντρώσει 75 μάρκες που κυμαίνονται από την Tiffany & Co. έως την Christian Dior και τον κατασκευαστή σαμπάνιας Dom Perignon

Διαβάστε ακόμη: