Είναι «αδύνατο» να ελέγξει τον τελικό προορισμό των προϊόντων που πωλούνται από τρίτους διανομείς δήλωσε η LVMH, μετά από μια έκθεση που ανέφερε ότι η σαμπάνια του γαλλικού ομίλου πολυτελείας έφτασε στη Ρωσία, ακόμη και μετά τη διακοπή των δραστηριοτήτων της εκεί.

Τα γαλλικά μέσα ενημέρωσης La Lettre ανέφεραν ότι ο κλάδος ποτών του ομίλου Moet Hennessy συνεργάστηκε με δύο τρίτους διανομείς αφορολόγητων ειδών στις Ηνωμένες Πολιτείες σε αποστολές που τελικά κατευθύνονταν στη ρωσική αγορά.

Η LVMH, στην οποία ανήκουν επίσης οι Christian Dior, Givenchy και Bulgari μεταξύ άλλων εμπορικών σημάτων, δήλωσε τον Μάρτιο του 2022 ότι θα κλείσει τα καταστήματά της στη Ρωσία και θα σταματήσει τις επιχειρηματικές δραστηριότητες εκεί μετά την εισβολή της χώρας στην Ουκρανία.

Πολλά δυτικά αγαθά εξακολουθούν να αποστέλλονται στη Ρωσία μέσω μεσαζόντων, γνωστών και ως παράλληλες εισαγωγές, οι οποίες είναι ως επί το πλείστον νόμιμες, αν και πολλές εταιρείες δηλώνουν ότι αντιτίθενται σε τέτοιες πρακτικές.

«Ορισμένοι από τους διανομείς (της Moet Hennessy) έχουν εξαγωγικές δραστηριότητες. Ως εκ τούτου, είναι αδύνατο για την Moet Hennessy να ελέγξει τον τελικό προορισμό ενός προϊόντος που διατίθεται στην αγορά από έναν διανομέα», δήλωσε εκπρόσωπος της LVMH απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με την έκθεση.

Πρόσθεσε ότι: «Η Moet Hennessy και οι συνεργάτες της συμμορφώνονται σχολαστικά με τους νόμους, τους κανόνες και τις διεθνείς κυρώσεις που ισχύουν για τα προϊόντα που διατίθενται στην αγορά οπουδήποτε και αν δραστηριοποιούνται».

Ενώ οι εύποροι Ρώσοι είναι πρόθυμοι καταναλωτές αγαθών πολυτελείας, το ποσοστό των πωλήσεων πολυτελείας που προέρχεται από Ρώσους υπηκόους είναι μικρό σε σύγκριση με τους κύριους μοχλούς ανάπτυξης του κλάδου, την Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Το τμήμα Wines & Spirits της LVMH, το οποίο θα διοικείται από τον Φεβρουάριο από τον οικονομικό διευθυντή του ομίλου Jean-Jacques Guiony και τον Αλεξάντερ Αρνό, ένα από τα πέντε παιδιά του ιδιοκτήτη του ομίλου Bernard Arnault, αντιμετωπίζει πολλαπλές αντιξοότητες, συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών εντάσεων με την Κίνα που σχετίζονται με το κονιάκ και της ασθενέστερης ζήτησης στις ΗΠΑ.

Διαβάστε ακόμη