Η επίσκεψη των δύο κυβερνητικών αξιωματούχων άρχισε από την είσοδο του αρχαιολογικού χώρου για ανθρώπους με κινητικές δυσκολίες, όπου ειδικά οχήματα παραλαμβάνουν τους επισκέπτες και τούς μεταφέρουν στον ανελκυστήρα, ο οποίος τούς ανεβάζει στον βράχο της Ακρόπολης.
Πλέον, με αυτόν τον τρόπο, έχουν πρόσβαση σε όλο τον αρχαιολογικό χώρο όχι μόνο τα Άτομα με Αναπηρίες, αλλά και όλοι όσοι αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην κίνηση (π.χ. έγκυες).
Ο Υπουργός Τουρισμού ευχαρίστησε την κυρία Μενδώνη, η οποία ανέφερε ότι «κάθε μέρα περιηγούνται στην Ακρόπολη περισσότερα από 16.000 άτομα», ωστόσο, το σημαντικότερο είναι ότι εφέτος, οι επισκέψεις τουριστών από το εξωτερικό, κυρίως Αμερικανών, εκκίνησαν από τον Μάρτιο –πιο νωρίς από ποτέ– με αποτέλεσμα να έχουν ήδη φθάσει στα επίπεδα του 2019.
?Αποχαιρετώντας τον Ιούλιο στην πόλη
«Μια νύχτα στην #Αθήνα,στη λευκή θάλασσα
της Ακρόπολης,η γλαύκα έλεγε στην Αθηνά:
Δεν θα ξαναλαλήσω μοχθηρά,το φεγγάρι
πολύ λευκό,ο γρανίτης πέτρινος αφρός»Απόσπασμα-Τη νύχτα στην Αθήνα του Σ. Κουαζίμοντο#MinCultureGR #Athens #Acropolis pic.twitter.com/bT1zPvlJ4p
— Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού (@cultureGR) July 31, 2022
Ο κ. Κικίλιας επεσήμανε ότι τούτο, «αποδεικνύει στην πράξη πως ο σχεδιασμός του Υπουργείου Τουρισμού για επέκταση της τουριστικής περιόδου αποδίδει καρπούς, καθώς σε πολλές περιπτώσεις, τα στοιχεία του 2022 προσεγγίζουν τα αντίστοιχα του 2019, παρά το γεγονός ότι αυτές οι δύο χρονιές δεν μπορούν να συγκριθούν, λόγω των πολλαπλών κρίσεων που αντιμετωπίζουν εφέτος όλα τα κράτη (πόλεμος στην Ουκρανία, πληθωρισμός, πανδημία του κορωνοϊού).
Οι δυσκολίες αυτές φαίνεται ότι έχουν «ισοφαρισθεί» από τις στοχευμένες ενέργειες των προηγούμενων μηνών, όπως οι απευθείας πτήσεις από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής στο διεθνή αερολιμένα «Ελευθέριος Βενιζέλος», που ξεκίνησαν στις αρχές Μαρτίου και γίνονται προσπάθειες να επιμηκυνθούν έως το τέλος του έτους.
Προσθέτως, το «άνοιγμα» σε νέες αγορές και η «από πόρτα σε πόρτα» πολιτική στις χώρες των Βαλκανίων, η προσέλκυση ταξιδιωτών υψηλής εισοδηματικής στάθμης και καταναλωτικής δαπάνης, αλλά και η ανάδειξη νέων, εναλλακτικών προορισμών, με στόχο οι τουριστικές ροές να διαχέονται σε όλη την επικράτεια.