Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κινούνται τα τουριστικά έσοδα στην Κίνα η οποία πρόσφατα ολοκλήρωσε μια ακόμη επίσημη αργία με έσοδα πολύ χαμηλότερα από τα προ Covid επίπεδα.

Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού τα εθνικά έσοδα από τον τουρισμό για το τριήμερο Φεστιβάλ του Μεσοφθινοπώρου έφτασαν τα 28,68 δισεκατομμύρια γιουάν ($4,16 δισ.) — μόλις το 60,6% των επιπέδων πριν από την πανδημία του 2019. Ο αριθμός σημείωσε επίσης πτώση 22,8% σε σχέση με πέρυσι. Τα τουριστικά ταξίδια ύψους 73,4 εκατομμυρίων ήταν σχεδόν 17% χαμηλότερα από τα περυσινά επίπεδα και είχαν μόλις ανακάμψει στο 72,6% των επιπέδων του 2019, ανέφερε το υπουργείο.

Μείωση τουριστικών εσόδων

Τα στοιχεία για τον τουρισμό μειώθηκαν περισσότερο από ό,τι κατά την τελευταία επίσημη αργία στις αρχές Ιουνίου, επεσήμανε ο Ting Lu, επικεφαλής οικονομολόγος για την Κίνα στη Nomura.

«Η επιδείνωση της επιχειρηματικής δραστηριότητας οφειλόταν κυρίως στα αυστηρότερα μέτρα κατά του Covid, καθώς οι πολίτες αναγκάζονται να αποφύγουν περιττά ταξίδια κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ Μεσοφθινοπώρου και της Εθνικής Ημέρας (1-7 Οκτωβρίου)», ανέφερε σε έκθεσή του. Η επόμενη επίσημη αργία της Κίνας θα είναι τον Οκτώβριο.

Ο κινεζικός τουριστικός κλάδος έχει υποχωρήσει μετά το χτύπημα της πανδημίας στις αρχές του 2020. Τα έσοδα για όλο το περασμένο έτος ήταν περίπου τα μισά από αυτά που ήταν το 2019, σύμφωνα με το υπουργείο Τουρισμού. Εφέτος, τα στοιχεία για τους πρώτους έξι μήνες έδειξαν πτώση περίπου 28% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2021. Και από τότε που έληξε το δίμηνο lockdown στη Σαγκάη τον Ιούνιο, η Κίνα έχει πολεμήσει με κρούσματα σε ολόκληρη τη χώρα, συμπεριλαμβανομένου του θερέτρου Χαϊνάν.

Το Μεσοφθινοπωρινό Φεστιβάλ (Mid-Autumn Festival) του 2022 ξεκίνησε επίσημα το Σάββατο, με την αργία να διαρκεί μέχρι τη Δευτέρα.

Εκοψαν και τον κινηματογράφο

Ακόμα κι αν οι πολίτες δεν ταξίδευαν μακριά, δεν είχαν την τάση να πηγαίνουν ούτε σε κινηματογραφικές αίθουσες. Το ταμείο του σαββατοκύριακου έφτασε στα 370 εκατομμύρια γιουάν ($53,44 εκατ.), στο χαμηλότερο σημείο από το 2017, σύμφωνα με στοιχεία από τον ιστότοπο έκδοσης εισιτηρίων ταινιών Maoyan. Ο αριθμός των επισκέψεων σε κινηματογράφους — περίπου 9,2 εκατομμύρια — ήταν ο χαμηλότερος από το 2013, παρά τον τριπλασιασμό του αριθμού των προβολών ταινιών, έδειξαν τα στοιχεία.

Διαβάστε ακόμη: