H Kia προχώρησε στην παραγραμματισμένη πλήρη αποκάλυψη του νέου EV3, το οποίο είναι πλέον το μικρότερο μοντέλο στην ηλεκτρική της γκάμα.

Συγκεκριμένα, το συμπαγές EV3 έχει μήκος 4.300 χλστ., πλάτος 1.850 χλστ., ύψος 1.560 χλστ. και μεταξόνιο 2.680 χλστ., ενώ επιτυγχάνει εντυπωσιακά χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,263 Cd, χάρη στο τρισδιάστατο κάλυμμα κάτω από το αμάξωμα.

Σύμφωνα με την κορεάτικη εταιρεία το νέο EV3 έχει ανεγερθεί στην ειδική για ηλεκτρικά οχήματα πλατφόρμα E-GMP (Electric Global Modular Platform) με αρχιτεκτονική 400 Volt, ενώ ιεραρχικά τοποθετείται κάτω από τα EV6 και EV9.

Εκφράζει τη σχεδιαστική φιλοσοφία “Opposites United” της Kia, ενώ είναι εμφανείς οι επιρροές που έχει δεχτεί από την ηλεκτρική ναυαρχίδα, το EV9. Η όψη του νέου EV3 ξεχωρίζει με τα κάθετα τοποθετημένα στα άκρα στενόμακρα Led φώτα ημέρας που ακολουθούν την πιο πρόσφατη τεχνολογία φωτισμού “Star Map” της μάρκας.

Το προφίλ του αναδεικνύουν τα τονισμένα φτερά, όπου το μαύρο περιμετρικό προστατευτικό πλαστικό γίνεται εντονότερο, η μακριά και ελαφρώς κεκλιμένη γραμμή της οροφής, οι «χωνευτές» στο αμάξωμα μπροστινές χειρολαβές των θυρών, ενώ οι πίσω «κρύβονται» στην κολόνα.

Στο πίσω τμήμα τώρα, η παχιά μαύρη λωρίδα στις πίσω κολόνες «ρέει» προς τα Led φωτιστικά σώματα που έχουν παρόμοια δομή με τα μπροστινά, ενώ επεκτείνονται στην πόρτα του χώρου αποσκευών, όπου το παρμπρίζ είναι κεκλιμένο και έχει για «στέγαστρο» την αεροτομή οροφής.

Η παλέτα για το αμάξωμα περιλαμβάνει συνολικά εννέα αποχρώσεις, εκ των οποίων δυο είναι καινούργιες (Aventurine Green και Terracotta), ενώ δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για το EV3.

Από τη γκάμα του δεν απουσιάζει η GT-Line έκδοση, η οποία προσδίδει πιο σπορ αμφίεση, με τους προφυλακτήρες να έχουν πιο επιθετική σχεδίαση και εντονότερα μαύρα γυαλιστερά ένθετα, ενώ υπάρχουν και ζάντες διαφορετικής σχεδίασης.

H καμπίνα του EV3 μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και πέντε επιβάτες σε ένα μινιμαλιστικό και high-tech περιβάλλον. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 460 λίτρων, ενώ έξτρα αποθηκευτικός χώρος 25 λίτρων υπάρχει κάτω από το εμπρός καπό (frunk). Η βάση της κεντρικής κονσόλας ενσωματώνει μια επεκτεινόμενη επιφάνεια για εργονομία, ενώ από κάτω υπάρχει αρκετός αποθηκευτικός χώρος για μικροαντικείμενα.

Σε ένα ενιαίο λεπτό πάνελ. που φτάνει σχεδόν τις 30 ίντσες, συνυπάρχει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, η οθόνη των 5 ιντσών για το χειρισμό του κλιματισμού και η οθόνη των επίσης 12,3 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Η Kia χρησιμοποίησε βιώσιμα υλικά για την ταπετσαρία, όπως ανακυκλωμένο ύφασμα και ανακυκλωμένο πλαστικό.

Το EV3 Standard διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 58,3 kWh, ενώ το EV3 Long Range μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία 81,4 kWh. Στην προκειμένη περίπτωση υπόσχεται την καλύτερη, στην κατηγορία του, αυτονομία που φτάνει τα 600 χλμ. (μέτρηση WLTP). Σημειώνεται ότι η φόρτιση 10-80% μπορεί να ολοκληρωθεί εντός περίπου 31 λεπτών.

Ανεξάρτητα από τη χωρητικότητα της μπαταρίας το προσθιοκίνητο EV3 διαθέτει ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων (150 Kw) και 283 Nm ροπής, ενώ μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 7,5 δευτ. με τη μέγιστη ταχύτητα να ορίζεται στα 170 χλμ./ώρα. Αργότερα το EV3 θα αποκτήσει και ισχυρότερες εκδόσεις.

Διαβάστε ακόμη: