Έχουν φτάσει στα 428 τα προϊόντα που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία της μείωσης τιμής, τουλάχιστον κατά 5% και για διάστημα, τουλάχιστον έξι μηνών ενώ ο στόχος είναι να ξεπεράσουν τα 500.
Αυτό ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας κατά την επίσκεψη που πραγματοποίησε σήμερα σε σούπερ μάρκετ της αλυσίδας Σκλαβενίτης στο Μαρούσι για να διαπιστώσει πως υλοποιείται η πρωτοβουλία της κυβέρνησης για τις «μόνιμες μειώσεις τιμών».
Όπως υπενθύμισε ο υπουργός οι εταιρείες από την ώρα που θα ενημερώσουν ότι συμμετέχουν στην πρωτοβουλία έχουν ένα χρονικό περιθώριο για τη σηματοδότηση των προϊόντων στο ράφι ενώ ταυτόχρονα εξακολουθούν να υπάρχουν τα προωθητικά πακέτα και δεν αποκλείεται να συμμετάσχουν τα ίδια προϊόντα και στο καλάθι του νοικοκυριού.
Ο υπουργός σημείωσε ότι οι παρεμβάσεις της κυβέρνησης, δηλαδή, η “μόνιμη μείωση τιμής” με ειδική σήμανση στο ράφι και το “καλάθι του νοικοκυριού”, συμβάλουν στη σταδιακή μείωση των τιμών.
Ο ίδιος, σχετικά με τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν χθες σε δυο πολυεθνικές εταιρείες σημείωσε: «Οι έλεγχοι συνεχίζονται. Η απόφασή μας είναι όσοι παραβιάζουν το νόμο για αθέμιτη κερδοφορία, θα το πληρώσουν ακριβά. Χθες υποχρεωθήκαμε να επιβάλλουμε τα ανώτατα πρόστιμα σε δυο πολυεθνικές εταιρείες και περιμένουμε να διορθώσουν, άμεσα, τις τιμές στο ράφι για τα προϊόντα για τα οποία τους επιβλήθηκε το πρόστιμο ενώ θα είναι σημαντικό να συμμετάσχουν και στην πρωτοβουλία μόνιμης μείωσης τιμής. Η μία, ήδη, γνωστοποίησε ότι συμμετέχει και περιμένουμε κι από τη άλλη να συμμετάσχει.
Στόχος είναι υπάρξει, άμεσα, συμμόρφωση και να καταλάβουν οι μεγάλες εταιρείες ότι είναι θέμα κοινωνικής ευθύνης και βιωσιμότητας των ίδιων ότι πρέπει να μειωθούν οι τιμές αφού μειώνονται οι παράγοντες κόστους».
Τις επόμενες μέρες, όπως γνωστοποίησε ο υπουργός, θα συναντήσει τους εκπροσώπους των εταιρειών, και θα συζητήσει μαζί τους ενώ ανέφερε ότι ήταν αρκετοί οι κωδικοί για τους οποίους επιβλήθηκαν αυτά τα πρόστιμα και ήταν σε απορρυπαντικά και είδη προσωπικής φροντίδας.
Ο υπουργός σημείωσε ότι στόχος είναι να ενδυναμωθεί και ο ρόλος του ίδιου του καταναλωτή στην αγορά όπως με την αξιοποίηση της εφαρμογής e-Katanalotis για να συγκρίνει και να επιλέγει τις συμφέρουσες τιμές.
«Η προσπάθεια μείωσης του πληθωρισμού είναι συνεχής. Οι καταναλωτές βλέπουν ακριβά προϊόντα στα ράφια των σούπερ μάρκετ κι αυτό δεν θα αλλάξει άμεσα, αλλά με τον διαρκή έλεγχο της αγοράς ώστε να επιβάλλονται πρόστιμα σε όσους καταστρατηγούν τη νομοθεσία και με την ειδική ταμπέλα για την έκπτωση τουλάχιστον 5% για τουλάχιστον 6 μήνες, σταδιακά, θα σταθεροποιηθούν και θα μειωθούν οι τιμές. Αυτό επιδιώκουμε να επεκταθεί σε όσα περισσότερα προϊόντα γίνεται» πρόσθεσε ο ίδιος.
Διαβάστε ακόμη:
- Μάθιου Πέρι: Η πρώτη δημόσια εμφάνιση της Courteney Cox μετά τον θάνατο του
- Κλόντια Σίφερ: Η 18χρονη κόρη της Κλημεντίνη είναι ίδια η μαμά της – Οι σέξι πόζες στο Instagram
- Ανανεωτική Αριστερά: Από το ΚΚΕ εσωτερικού στον ΣΥΡΙΖΑ και τον Κασσελάκη
- Φήμες για επιθετική επανάκαμψη του Τέλη Μυστακίδη στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα