Η διατήρηση των τιμών των προϊόντων στα ίδια επίπεδα τα οποία θα είναι “συμβατά με την εξέλιξη των εισοδημάτων των καταναλωτών” αλλά και το άνοιγμα νέων σημείων σε Ελλάδα και εξωτερικό αποτελούν, σύμφωνα με τη διοίκηση της Jumbo τους βασικούς στρατηγικούς στόχους για το 2024.

Οπως ανέφερε ο κ. Απόστολος Βακάκης, επικεφαλής της εισηγμένης στο πλαίσιο της Γενικής Συνέλευσης, οι γεωπολιτικές εξελίξεις τόσο στο Ισραήλ όσο και στην Ερυθρά Θάλασσα δημιουργούν νέες αναταράξεις στις αγορές, τις οποίες ο όμιλος αντιμετωπίζει ως συγκυριακές και ως εκ τούτου αρνείται να επωμιστεί κοστολογικά.

Ο κ. Βακάκης στέκεται στην ραγδαία άνοδο του κόστους μεταφοράς όμως επισήμανε ότι το κόστος από τους προμηθευτές έχει ορθολογικοποιηθεί και δεν αποτελεί στην παρούσα φάση πίεση. Σύμφωνα με την διοίκηση της Jumbo οι πωλήσεις του 2024 θα συνεχίσουν την αυξητική πορεία των περασμένων ετών και συγκεκριμένα θα βελτιωθούν κατά 8% έως περίπου 10%, με αντίστοιχη αύξηση της κερδοφορίας, όπως ανακοινώθηκε.

Η εκτίμηση αυτή βασίζεται  στις συνθήκες που επικρατούν σήμερα στις χώρες που δραστηριοποιείται ο Όμιλος, τον προγραμματισμό για την λειτουργία νέων καταστημάτων και την ελπίδα ότι η ένταση στην Ερυθρά Θάλασσα θα εξομαλυνθεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο του έτους.

Τα αποτελέσματα

Οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo κατά τη διάρκεια του 2023, αυξήθηκαν κατά περίπου 14% σε σχέση με το 2022,  ξεπερνώντας το 1 δισ. ευρώ (1.081 εκατ. ευρώ). Τον Ιανουάριο του 2024 οι πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν κατά περίπου 4% σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2023.

Για το 2024, στόχος του Ομίλου είναι να λειτουργήσουν τρία ακόμα υπερ-καταστήματα στη Ρουμανία και ένα υπερ- κατάστημα στην Κύπρο. Επιπλέον, αναμένεται η επαναλειτουργία των δύο καταστημάτων στην Ελλάδα που σήμερα παραμένουν κλειστά λόγω των πλημμυρών τον Σεπτέμβριο του 2023.
Στην Ελλάδα, τον Ιανουάριο του 2024, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν αύξηση κατά περίπου 3%.

Στην Κύπρο, οι πωλήσεις των καταστημάτων κατά τον Ιανουάριο του 2024, ήταν περίπου στα ίδια επίπεδα με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα.

Στην Βουλγαρία, οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου 8%  τον Ιανουάριο του 2024, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα.

Στην Ρουμανία,  οι πωλήσεις του δικτύου καθώς και του ηλεκτρονικού καταστήματος (www.e-jumbo.ro) σημείωσαν αύξηση περίπου 10% τον Ιανουάριο του 2024, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα.

Διαβάστε ακόμη: