Μία νέα σειρά ροφημάτων με ελαιόλαδο εγκαινιάζει η Starbucks, η μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ στον κόσμο, στην Ιταλία.

Σύμφωνα με τον CEO, Howard Schultz, «η απροσδόκητη, βελούδινη, βουτυρώδης γεύση του ελαιόλαδου ενισχύει τον καφέ και αφήνει ωραία επίγευση στον ουρανίσκο».

«Τώρα, θα υπάρξουν κάποιοι που θα πουν, ελαιόλαδο στον καφέ; Αλλά η απόδειξη βρίσκεται στο ποτήρι», είπε ο  Schultz, σύμφωνα με το BBC. «Εδώ και τουλάχιστον 40 χρόνια, δεν μπορώ να θυμηθώ μία στιγμή όπου ήμουν πιο ενθουσιασμένος», πρόσθεσε.

Αυτή η σειρά των ζεστών και κρύων ροφημάτων, που ονομάζεται Oleato, θα προσφέρεται στις ΗΠΑ από την άνοιξη. Θα ακολουθήσουν οι αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου, της Μέσης Ανατολής και της Ιαπωνίας αργότερα μέσα στο έτος.

Η σειρά περιλαμβάνει έναν παγωμένο εσπρέσο και ένα latte με ελαιόλαδο «αχνισμένο με γάλα βρώμης».

Θα υπάρχει επίσης ένας κρύος καφές στον οποίο «ένα μεταξένιο έγχυμα έξτρα παρθένου ελαίου Partanna με αφρό γλυκιάς κρέμας βανίλιας διαχέεται σιγά-σιγά στο ρόφημα».

Ελαιόλαδο στον καφέ; Η Starbucks πιστεύει ότι ταιριάζει-2

Υπενθυμίζεται ότι ο αμερικανικός κολοσσός του καφέ συνάντησε δυσκολίες όταν επιχείρησε για πρώτη φορά να επεκταθεί στην πατρίδα του εσπρέσο, όπου τα μικρά, οικογενειακά καφέ αποτελούν θεσμό.

Όταν ανακοίνωσε τα σχέδια για το πρώτο της κατάστημα, το 2018, κάποιοι Ιταλοί κάλεσαν σε μποϊκοτάζ κατά της Starbucks.

Ο Schultz είχε πει τότε: «Δεν ερχόμαστε για να μάθουμε στους Ιταλούς πώς να φτιάχνουν καφέ. Ερχόμαστε εδώ με ταπεινότητα και σεβασμό, για να δείξουμε αυτά που μάθαμε».

Σήμερα, η Starbucks έχει περίπου 20 καταστήματα στη χώρα.

Διαβάστε περισσότερα