Την 1η Απριλίου οι υποψήφιοι για τον διαγωνισμό ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας Οδού, έργου που εκτιμάται ότι θα αποφέρει έσοδο περίπου 1,5 δισ. ευρώ στο Δημόσιο με την παραχώρηση του οδικού άξονα για 35 χρόνια, θα υποβάλουν δεσμευτικές οικονομικές προσφορές.
Οι πληροφορίες λένε πως μονομάχοι στη διεκδίκηση του μεγάλου αυτού έργου που καθορίζει την πλήρη κυριαρχία στις κατασκευές θα είναι οι κοινοπραξίες ΓΕΚ Τέρνα – Egis project από τη μια και Μυτιληναίος – Άβαξ – Vinci από την άλλη.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι τελικά μετά από σκέψεις και αναλύσεις των δεδομένων δεν θα κατέβουν στον διαγωνισμό ούτε ο Ελλάκτορας, ούτε ο όμιλος Κοπελούζου, ούτε ο όμιλος Κόκκαλη (Ιντρακάτ).
Η ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας είναι καθοριστικής σημασίας πλέον, όπως εξελίσσονται τα πράγματα στις κατασκευές, καθώς σε μεγάλο βαθμό θα κρίνει κατά πόσον θα ανακοπεί ή όχι η παντοκρατορία Περιστέρη αλλά και πώς θα διαμορφωθούν εφεξής οι ισορροπίες στον χώρο.
Υπό αυτή την έννοια ο ανταγωνισμός προβλέπεται σκληρός, με κερδισμένο υπό αυτές τις συγκυρίες το Ελληνικό Δημόσιο που ευελπιστεί σε τίμημα παραπάνω από ικανοποιητικό!
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.