Η συμφωνία Μυτιληναίου – Ιωάννου για από κοινού κάθοδο στον διαγωνισμό της Εγνατίας οδού, όπου οι δεσμευτικές προσφορές θα κατατεθούν την 1η Απριλίου μετεξελίσσεται σε θεσμική συμμαχία μεταξύ των δυο εργοληπτικών και όχι μόνο ομίλων προκριμένου να αντιμετωπισθεί η επέκταση του διπόλου Ελλάκτωρ – ΓΕΚ όπου κουμάντο κάνουν οι Ολλανδοί!
Υπό αυτή την έννοια Μυτιληναίος και Αβαξ φέρονται να έχουν έρθει σε συμφωνία προκειμένου η εταιρία του πρώτου να αναλάβει υπεργολαβικά να εκτελέσει μέρος των εργασιών του Μετρό της Αθήνας και ειδικότερα της γραμμικά 4 ο προϋπολογισμός της οποίας θα ξεπεράσει το 1,8 δις. ευρώ!
Η σχέση – συμμαχία των δύο ομίλων μπορεί αυστηρά να γίνει μόνο υπό τη μορφή της υπεργολαβίας καθώς βάσει της προκήρυξης του διαγωνισμού απαγορεύεται η αλλαγή της σύνθεσης της κοινοπραξίας που αναδείχθηκε μειοδότης και οριστικός ανάδοχος του έργου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.